Seminář pro fundraisery a vedení organizací, kteří v organizaci zvažují zavedení CRM systému. Seminář je také určen těm organizacím, které jsou ve fázi přípravy komunikačního (fundraisingového plánu). A také pro organizace, které dělají audit (revizi) fundraisingu a chtějí tomu přizpůsobit své CRM.
Co se dozvíte
- jak se dobře připravit na přechod (rozvoj) CRM systému
- proč je dobré do práce se CRM zapojit co nejvíce lidí v organizaci
- jak dobře připravit data
- jak dobře dělat audit dat a procesů
- jak dobře připravit a popsat fundraisingové a komunikační procesy
- jak efektivně komunikovat s podporovateli (dobrovolníky, dárci, partnery) a jaké nástroje k tomu využít
- že technologie vás nezachrání, když nemáte popsané procesy a nevíte, jak dělat fundraising 🙂
Co si odnesete
- nálož informací o fungování CRM systému
- pracovní list s návodem, jak se připravit na zavedení CRM systému
- individuální konzultaci (1h) k procesu přípravy požadavků na CRM systém (rozvoj nebo zavedení
- individuální konzultaci (1h) k fundraisingu
Kdo vás provede:
Nabízíme možnost se setkat se dvěma expertkami, které vám s tím pomohou.
Jana Ledvinová, ředitelka Českého centra fundraisingu, pomůže s uspořádáním vašich stávajících i potenciálních dárců a příznivců a s nastavením efektivní komunikace s nimi. Naplánujete si i jednotlivé kroky rozvoje vztahu s nimi tak, aby vám důvěřovali, stali se pravidelnými dárci, dávali častěji a víc.
Petra Joklová, ředitelka CRM pro neziskovky, poradí jak tyto zdánlivě nereálné plány uskutečnit pomocí CRM řešení. Seznámíte se standardními možnostmi využití CRM pro fundraising a rozeberete, kdy takový systém může významně pomoci.