Přemýšlíte ve vaší organizaci o tom, že možná dozrál čas nastartovat větší finanční nezávislost a budovat vztahy s individuálními dárci? Nevíte, jestli je vaše organizace pro individuální fundraising vhodná a co všechno potřebujete k tomu, abyste mohli začít? Kurz s názvem “První kroky v individuálním fundraisingu” vám v průběhu jednoho dne na všechny tyto otázky odpoví.
Obsah
BLOK I
9:30-10:45
O čem je individuální fundraising.
Co obnáší.
Co potřebujeme k jeho vybudování a fungování.
10:45 Přestávka
BLOK II
11:00-12:30
Co je “cesta dárce”
Proces konvertování kontaktu na dárce
Následná péče o dárce
12:30-13:30 Pauza na oběd
BLOK III
13:30-15:00
Fundraisingové kampaně: příprava a realizace
Telefundraising (praktická ukázka)
15:00 Přestávka
BLOK IV
15:15-16:30
Nastavení fundraisingových procesů a komunikace a jejich management
CRM systém, evidence dárců a správa kontaktů (praktická ukázka)
Sámir Shanaáh
Sámir pracuje v neziskovém sektoru od roku 2017, tehdy díky telefonátu z organizace Amnesty Interational začal aktivně působit jako dobrovolník pro tuto organizaci v rámci projektu “Živá knihovna” a následně si zkusil, jaké to je volat a pečovat o dárce v rámci telefundraisingového oddělení. Díky tomu objevil svůj profesní i životní směr. Po začátcích v Amnesty International, následně nastoupil do organizace Arnika na pozici “Koordinátora individuálního fundraisingu”, kde zlepšil a rozšířil stávající individuální fundraising do komplexní a profesionální úrovně. To obnášelo především implementovat kvalitní CRM systém, nastavit veškeré procesy v rámci tzv. journeys a dalších systémových procesů, vybudovat od základu telefundraising, nebo například propojit e-shop a merchandising s fundraisingem. Po Arnice Sámir následně nastoupil jako koordinátor individuálního fundraisingu do České pirátské strany, kde působí i v současné době. V České pirátské straně on a další lidé z týmu vybudovali celý individuální fundraising téměř od základů včetně dárcovského webu, CRM, telefundraisingu, právních aspektů fundraisingu politické strany, strategie, merchandisingu a crowdfundingu nebo realizace komplexních fundraisingových kampaní. Po několika letech se Sámir vyprofiloval a jeho specializací se tak stal individuální fundraising se zaměřením na malé a střední dárce, telefundraising a vybudování a rozvoj individuálního fundraisingu v organizacích.To jsou také témata, které nejraději školí a konzultuje v organizacích.