Klíč k srdci dárce – nejlepší fundraisingový argument. Předejte dárcům jednoduše to, na co opravdu přispějí

—  Jana Ledvinová

Jste v zajetí jazyka projektových dokumentů, záměrů, cílů a výsledků dle zákonných norem? A už víte, že to není jazyk, kterým můžete mluvit s dárci?

Stále si myslíte, že „na mzdy“ a „na provoz“ vám žádný dárce nedá?

Pojďte si s námi ujasnit jak nejlépe předat to, co dělá vaše organizace, ale z pohledu dárců. Pojďte vytvořit tzv. fundraisingový argument a zjednodušit vše do jazyka, kterému dárce dobře porozumí a bude vám rád darovat, ať už pomáháte lidem, dětem, zvířatům, přírodě nebo máte jakoukoliv jinou cílovou skupinu.

  • Z tohoto jednodenního kurzu, kde budeme procvičovat a znovu procvičovat, odejdete se svým fundraisingovým argumentem, ke kterému získáte zpětnou vazbu všech účastníků kurzu a školitelky Jany Ledvinové.
  • Jste-li pokročilejší, můžete se zamyslet nad fundraisingovými argumenty organizace pro různé cílové skupiny. Tedy najít jiný fundraisingový argument pro individuální dárce, nebo fundraisingový argument nesoucí dlouhodobé systémové změny pro velké dárce a nadace. 

Společně tak vystoupíme z jazyka, kterému jsme navyklí, ale který na dárce nefunguje. A zažijeme si důkladným tréninkem, jak dobře formulovat každou větu. 

Tento nácvik fundraisingového argumentu je součástí každého vzdělávacího kurzu ČCF. Ale možná jste neměli příležitost se žádného velkého kurzu zúčastnit. Anebo stále tápete. Nebo potřebujete fundraisingový argument obnovit, oprášit, nebo přizpůsobit jiné cílové skupině. Anebo jej máte, ale něco stále nefuguje a nevíte co? Možná je vaše cílová skupina složitá a dárci se k ní prostě nehrnou? Nebojte se to s Janou Ledvinovou zkusit. Má již 20let zkušeností v oblasti fundraisingu.

Registrace
Školitelé
Jana Ledvinová
Termín
16. 10. 2024, 9.30-16.30
Cena
2350 Kč s DPH
Místo konání
Vzdělávací centrum ČCF, Dukelských hrdinů 500/25A, Praha 7

Názory účastníků

Paní Ledvinová je sama velkou inspirací, to jak ukazuje, jak musíme začít myslet obráceně! AHA! to že nám dárce bude chtít sám dávat! AHA! Používat ta správná slovíčka. Je to hra. A úžasné bylo se vidět na živo a kolik různých nadací a neziskovek se tam sešlo, každá s účastnic mě inspirovala.
Pochopila jsem správné stanovení fundraisingového argumentu, co skutečně potřebuji a jak toho dosáhnout, inspirovalo mě setkání se zástupci ostatních organizací.
Seminář byl veden velmi prakticky a nenápadně nás dovedl až k samotné formulaci vlastního fundrasingového argumentu. Inspirativní pro mě byly nejen vhledy lektorky, ale i sdílení ostatních účastníků. Moje AHA momenty: začátek FR argumentu musí být dostatečně široký, aby rezonoval co největšímu počtu lidí, o sobě mluvíme až na posledním místě - lidi nedávají v první řadě nám, ale přispívají na řešení daného problému.
Pochopila jsem, že do teď dělám vše obráceně, takže přehození myšlení a argumentace.
Byl to opravdu nejspíš nejlepší seminář, na kterém jsem kdy byla.
Bylo to skvělé, výborné nácviky, jsem max. spokojená. Děkuji.
Nikdy jsem se fundraisingu nevěnovala, nicméně spousta věcí mi přišla, při zvážení, jak lidé fungují, logická a samozřejmá. Fajn je osnova ze šesti bodů, protože velmi zrychlí psaní a navíc se vyhnu rozvleklému textu, který by nudil. Ráda jsem se seznámila s některými lidmi z pozoruhodných nebo příbuzných oblastí. Kontakty jsou vždycky fajn.
Velkým přínosem byl "trychtýř" - jiná posloupnost priorit informací, které potenciálnímu dárci předkládám. Co zdůraznit, co naopak vynechat. Přínosná byla i inspirace od jiných účastníků. Velmi si cením lidského a přitom velmi odborného provedení tématem paní Ledvinovou.