Jak lépe komunikovat s dárci a získat jejich důvěru

—  Michal Veselý, Jana Ledvinová

Z neobyčejných setkání vznikají unikátní nápady. Tak vznikl i tento seminář. Profesionální marketing a fundraising k sobě mají blízko. Oba obory nastavují efektivní komunikaci s dárcem nebo zákazníkem, ale používají k tomu jiný jazyk i nástroje. Pojďte s námi objevovat taje marketingové komunikace a transformovat potřebné znalosti a zkušenosti do světa fundraisingu.

Na semináři získáte profesionální nástroje k tomu jak dobře vytipovat, prozkoumat, oslovit a získat potenciální dárce a jak s nimi dále rozvíjet vztah a vzájemnou důvěru.  

Pomůže vám k tomu Customers journey a blíže objevíte taje marketingového frameworku nebo strategie B2B a B2C a jejich využití ve fundraisingu. Pomocí MTK Strategy Canavas pak uplatníte získané znalosti pro nastavení komunikační strategie šité na míru pro naší organizaci. Personalizací obsahu pak přesně nastavíte jak s kým komunikovat, aby vám dobře rozuměl a věřil a nastavíte své archetypy. Na závěr získáte praktický nástroj pro plánování efektivní komunikace s dárci ve vaší organizaci.

Jestli některým výrazům nerozumíte, nebojte se! Všechno vám vysvětlíme a také získáte malý slovníček pojmů z marketingu přeložených do řeči fundraisingu. Může se vám hodit i při komunikaci s firemními dárci, kteří našemu NGO slangu často nerozumí (tak jako my nerozumíme jim).

 

Michal Veselý

Michal Veselý je zkušený profesionál z oblasti řízení, rozvoje organizace, fundraisingu a marketingu. Vizionář, stratég, milovník přírody, ekonom a marketér. Pracuje jako ředitel marketingu a brand manažer inovační agentury JIC. Fundraisingem se profesionálně zabývá od roku 1999 v barvách Nadace Partnerství a jako ředitel mezinárodní Environmental Partnership Association20 let působil v Nadaci Partnerství kde drivoval zejména firemní fundraising a kampaně spojené s ochranou přírody. Má zkušenosti rovněž s přípravou Major Donors Campaign i přípravou velkých evropských projektů financovaných z LIFE+ a Europe Aid nebo procesem strategického plánování. Působil ve správních radách několika neziskových organizací v Česku i zahraničí, Business Leaders Forum a European Green Belt, dlouhodobě spolupracoval s Climate Alliance a European Foundation Center. Aktuálně řídí marketing v přední české agentuře podporující lidi se zájmem o podnikání a podnikavost JIC, kde se zabývá zejména changemanagementem drivovaným slibem značky a redesignem služeb. Studoval a učil management neziskových organizací. Absolvoval international visitors leadership program v USA zaměřený na social enterpreneurship. Aktuálně se zdokonaluje v Koučing akademie Libchavy v metodách využití koučingu v managementu a systemickém řízení týmů.

Michal Veselý je mentorem programu FRIN a organizacím pomáhá zejména v těchto oblastech: Strategická segmentace zákazníků, vytvoření person, marketingový model see-think-do-care pro on-lime marketing a fundraising. A firemní fundraising, value proposition, strategie a CSR strategie.

Jana Ledvinová

Přes 15 let pracuje jako jako školitelka a poradkyně fundraisingu a managementu NGO v České republice, ve střední a východní Evropě a na blízkém východě. Zkušenosti s řízením NGO získala jako ředitelka občanského sdružení Tereza, které spoluzaložila a řídila přes 20 let. Management NGO studovala na Institutu politických studií v John´s Hopkins University v Baltimore, USA.

Registrace
Školitelé
Michal Veselý, Jana Ledvinová
Termín
3. 11. 2021, 9.30 – 16.30
Cena
2.100 Kč + DPH
Místo konání
Vzdělávací centrum ČCF, Dukelských hrdinů 500/25A, Praha 7