Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. | Více informací | Rozumím

Nabídka práce

Svoboda zvířat hledá fundraisera/ku

Svoboda zvířat hledá fundraisera/ku

Koho hledáme? Nebojte, nemusí jít nutně o někoho, kdo už má získávání podporovatelů a dárců a péči o ně v malíčku. Pokud jste o fundraisingu do dneška neslyšeli, nevadí :-). Hlavní je odhodlání bojovat za lepší život zvířat a nenechat se odradit, když se něco nepodaří. Pokud už zkušenosti máte, tím lépe.

Co budete dělat:

  • oslovovat a získávat nové dárce a příznivce
  • připravovat fundraisingové texty
  • budovat vztahy s dárci a příznivci a pečovat o ně
  • spravovat databázi kontaktů
  • spolupodílet se na FR strategii

Co od vás očekáváme:

  • výborné komunikační schopnosti
  • výborný psaný projev
  • proaktivitu a kreativitu
  • pozitivní vztah k ochraně zvířat
  • ochotu učit se a naslouchat
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • výdrž a schopnost rychle se otřepat z neúspěchu
  • zkušenosti s fundraisingem výhodou
  • angličtina výhodou

Co vám nabízíme:

  • smysluplnou práci v týmu lidí zapálených pro ochranu zvířat
  • HPP, úvazek dle dohody 0,7-1
  • zázemí pražské dog-friendly kanceláře (ale i částečnou možnost homeoffice a flexibilní pracovní doby) – není nutné být v Praze denně, ale občas je třeba dojíždět
  • know-how nejdéle působící organizace na ochranu práv zvířat v ČR
  • příležitost rozvíjet se a učit se novým věcem
  • možnost uplatnit své kreativní nápady
  • možnost podílet se na tvorbě fundraisingových strategií a plánů
  • 25 000 Kč hrubého po zkušební době (za plný úvazek)
  • 5 týdnů dovolené a možnost neomezeného volání i pro soukromé účely

Nástup: co nejdříve

V případě zájmu se nám prosím ozvěte e-mailem a přiložte:
1) své CV
2) video, ve kterém se představíte a během jedné minuty vysvětlíte, proč bychom zrovna vás měli pozvat na pohovor
3) dopis pro naše příznivce, v němž jim představíte kampaň Za svět bez kožešin (www.zasvetbezkozesin.cz) a požádáte je o finanční podporu
Email odešlete na adresu barbora.bartuskova.veclova@svobodazvirat.cz. Přihlášky přijímáme do 25.4.2021. Nekompletní přihlášky nebudeme posuzovat.
Vybrané zájemce pozveme k pohovorům, které proběhnou 27. a 29. 4. 2021.

Není to to pravé ořechové? A co PR specialist(k)a a koordinátor/ka sociálních sítí?

Celý inzerát: https://svobodazvirat.cz/fundraiser-ka/

PET HEROES hledá hrdinu pro péči o individuální dárce

PET HEROES hledá hrdinu pro péči o individuální dárce

Chceš dělat smysluplnou práci, která pomůže psům a kočkám napříč republikou? Perfektní! Máš navíc rád/a lidi a dokážeš si povídat prakticky s každým a nemáš strach z telefonu? Ještě lepší!

Právě teď hledáme Koordinátora/ku Péče o individuální dárce.

Naši dárci jsou úžasní lidé a potřebují péči. Každý je jiný, někdo si rád povídá o zvířátkách, jinému stačí e-mail s připomenutím, někdo přijde pozdravit na stánek na akci. Úkolem koordinátora je se o ně všechny starat s láskou, protože jsou to právě oni, s kým stojíme na jedné lodi a pomáháme zvířatům společně.

Co budeš pro tuhle práci potřebovat:

  • Zodpovědnost, prostě se na tebe můžeme spolehnout, že svou práci odvedeš, i když ti nikdo nekouká přes rameno a když něco pokazíš, tak to zvládneš napravit
  • Nebojácnost v telefonu, komunikační schopnost, dokážeš se dohodnout s každým, poradit a být vždycky milý, i když ten druhý na drátě má špatný den
  • Dokážeš vést menší tým lidí, motivovat je, rozdělovat práci, určovat drobné kroky, které vedou k velkému cíli
  • Dokážeš delegovat práci, ale nebojíš se dělničiny, vzít pár dní v týdnu telefon a volat a volat a volat
  • Trošku té analytiky, přece jen budeš pracovat s čísly a potřebujeme vědět, jak si tým vede
  • Lásku ke zvířatům, můžeš své superschopnosti využít na to jim pomáhat
  • Samostatnost v učení – když máš problém, hledáš řešení
  • Flexibilita s používáním technologií, nemusíš je umět hned, ale bude potřeba pracovat s počítačem pravidelně

Co budeš dělat:

  • Pečovat o individuální dárce, ať už pravidelné, jednorázové nebo potenciální
  • Vytvářet reporty, hlídat si čísla, nastavovat procesy
  • Vést call centrum a volat
  • Vést komunikaci směrem k dárcům včetně e-mailingu
  • Pracovat se Salesforce, Workplace, Office 365, Smartemailingem

Nemusíš se bát, co ještě neumíš, se naučíš. Pomáháme si navzájem. Učit se plavat můžeme společně.

Co se hodí:

  • Zkušenosti z call centra, zákaznické péče nebo fundraisingu
  • Angličtina, abys dokázal/a přečíst texty ze zahraničí nebo naposlouchat webináře, tedy spíše pasivní, aktivní komunikaci už zvládne google translator
  • Zkušenosti s CRM, tabulkami, analytickými nástroji

Co nabízíme:

  • Práci, která dává velký smysl
  • Hate free zóna
  • Velký prostor k seberozvoji a realizaci vlastních nápadů
  • Kancelář (samozřejmě pet friendly) v Praze, ale i home office
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Mazlení se zvířátky 😊
  • HPP

V případě zájmu piš na e-mail nikol@petheroes.cz s předmětem „Koordinátor/ka Péče o individuální dárce“ do 11.4.2021. K e-mailu přilož:

1) Životopis

2) Maximálně minutové video nebo hlasovou zprávu s odpovědí na otázku „Proč pomáháš zrovna zvířatům? Vždyť jsou tady senioři, opuštěné děti nebo handicapovaní lidé, neměl/a bys radši pomáhat jim?“

3) Text na téma, co můžeš přinést pro rozvoj dárcovství v Pet Heroes (v rozsahu max. jedné A4 strany)

 

Webové strány Pet Heroes z.s. jsou https://www.petheroes.cz/, ale protože na nich nemáme nastavený redakční systém, využíváme pro zveřejnění inzerátu web našeho projektu Handipet Rescue.

Milion chvilek pro demokracii hledá telefundraisera

Milion chvilek pro demokracii hledá telefundraisera

Milion Chvilek pro demokracii, 1.3.2021

Do týmu fundraisingu hledáme člověka s příjemným mluveným projevem pro vyřizování
telefonické komunikace s dárci a příznivci v rámci telefundraisingu. Součástí je také drobná
administrativa. Výkonem práce je Praha/homeoffice.

Požadujeme:
– Dobré komunikační schopnosti, příjemný projev
– Vysokou míru empatie a schopnosti aktivního naslouchání 
– Dobrá znalost práce na PC
– Zájem o činnost Milionu Chvilek, postoj, který ladí s postojem Milionu chvilek
– Samostatnost a spolehlivost
– Chuť se učit nové věci
– Zkušenost s telefundraisingem nebo negrantovým fundraisingem NNO výhodou, zkušenost s
prací v NNO výhodou

Náplň práce:
– Telefonická péče o naše dárce a navazování vztahu s nimi
– Pravidelné vyhodnocování efektivity telefonických rozhovorů
– Zpracování záznamů o kontaktu s dárci
– Podíl se na různých fundraisingových projektech 

A co naopak můžeme nabídnout?
– Smysluplnou práci – budete součástí úsilí o pozitivní proměnu naší země
– Milé kolegy s podobným hodnotovým nastavením
– Velkou část práce z domova
– Adekvátní odměnu
– Velkou porci dobrodružství 🙂

Úvazek: 0,5 – 1

Kontakt: Anna Sovadinová, sovadinova@milionchvilek.cz

Světlo pro svět hledá fundraisera – skvělá příležitost se učit ze zkušeností mezinárodní sítě!

Světlo pro svět hledá fundraisera – skvělá příležitost se učit ze zkušeností mezinárodní sítě!

Posláním Světla pro svět je prevence a léčba slepoty a podpora osob se zrakovým či jiným postižením v rozvojových zemích nejchudších oblastí světa. Projekty se zaměřují na léčbu slepoty prostřednictvím operací šedého zákalu, prevence trachomu a léčení jeho následků, dále také na rehabilitace dětí s postižením, jejich začleňování do společnosti a podporu inkluzivního vzdělávání. Snažíme se o systémovou podporu, rozvoj a dodržování práv osob s postižením v rozvojových zemích a zvyšování povědomí o této problematice.

Manažer/-ka fundraisingu a komunikace

Připadá ti pomoc lidem s postižením v rozvojovém světě smysluplná a zajímavá? Chceš a dokážeš pro ni získávat podporu? Vyhovují ti neformální pracovní vazby i prostředí s orientací na výsledek?

Česká nevládní nezisková organizace SVĚTLO PRO SVĚT – zakládající člen mezinárodní organizace LIGHT FOR THE WORLD, působící v oblasti zahraniční rozvojové spolupráce a humanitární pomoci se zaměřením na navracení zraku nevidomým a zrakově postiženým, zlepšování kvality života lidí s různou formou postižení a systémovou podporu jejich práv v nejméně rozvinutých zemích světa – hledá manažer-a/-ku fundraisingu a komunikace.

Mezi hlavní úkoly patří:

· Tvorba fundraisingové a komunikační strategie pro získání a udržení individuálních dárců ve spolupráci s mezinárodním fundraisingovým týmem Light for the World International
· Samostatná příprava a řízení direct marketingových kampaní (mailingy, vklady, věrnostní program, offline/online) s obsahovým využitím podpory mezinárodního týmu
· Testování, vyhodnocení a případná postupná implementace nových (FR) metod
· Naplňování a monitorování FR strategie s cílem postupného zvyšování počtu dárců i objemu darů
· Práce s databází (Salesforce), zajištění pravidelné aktualizace databáze dárců,
· Zodpovědnost za vedení a dodržování stanoveného rozpočtu i za účelné vynaložení prostředků
· Organizování relevantních aktivit k podpoře FR a prezentace organizace navenek
· Komunikace s partnery v oblasti FR/PR a pomoc při koordinaci dobrovolníků

Od vhodného kandidáta požadujeme:

· Min. středoškolské vzdělání
· Strategické myšlení, zkušenosti s vytvářením a naplňováním strategií
· Zkušenost s individuálním fundraisingem a komunikací s dárci (oblast rozvojové spolupráce výhodou)
· Kreativitu a zájem o nové trendy (FR), jejich testování i případnou implementaci
· Schopnost dotahovat věci do konce a orientace na výsledek
· Vynikající komunikační vlastnosti, vstřícnost, otevřenost, týmovost, schopnost sdílení i projektového řízení
· Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost a bezchybný písemný projev
· Pokročilá znalost práce s databázemi a spreadsheety
· Znalost anglického jazyka na skvělé komunikativní úrovni podmínkou, znalost dalšího jazyka (NJ/FJ) výhodou
· Zájem o programovou práci mezinárodní organizace a souznění s jejími cíli

Nabízíme:

· Smysluplnou práci v úspěšné organizaci s přirozenou silnou vazbou na mezinárodní prostředí, tým, partnery a projekty
· Možnost spoluutvářet další směřování organizace i formátu fungování v týmech
· Pohyblivou pracovní dobu a férové ohodnocení odpovídající požadovaným kompetencím
· Neformální, přátelské prostředí i zaměstnanecké benefity
· Zajímavou, kreativní práci na plný úvazek (forma i úvazek lze dle dohody)

Pokud vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, neváhejte a zašlete strukturovaný životopis i motivační dopis s vysvětlením, proč se ucházíte o pozici v naší organizaci.

Budeme zpětně kontaktovat pouze vybrané uchazeče. Děkujeme za pochopení

Nabídky od osob s postižením jsou vítány.

SVĚTLO PRO SVĚT – Light for the World, z. s. je nevládní organizací, která se zaměřuje na prevenci a léčbu slepoty a na systémovou podporu osob s postižením v rozvojových zemích. Spolek je členem mezinárodní sítě LIGHT FOR THE WORLD, která v oblasti pomoci nevidomým úspěšně působí již od roku 1988.

 

PODROBNOSTI ZDE

Umělecké studio Bubec shání pomoc s fundraisingem!

Umělecké studio Bubec shání pomoc s fundraisingem!

V rámci studia organizujeme pravidelné výstavy, umělecké přehlídky, rezidence nebo krásné akce, jako jsou festival m3 / umění v prostoru nebo třeba Revoluční 30 k výročí Sametové revoluce. Momentálně aktualizujeme web a i přes nepříznivou dobu i aktivně pracujeme na super věcech na rok 2021.

Potřebujeme najít někoho, kdo se zaměřuje na soukromou sféru, firmy, jednotlivce a barterovou spolupráci. Taky musíš mít už nějaké zkušenosti a ideálně relevantní kontakt list. Ve všech aktivitách budeš mít support od naší PR & marketing managerky a zbytku týmu.

Rozsah práce je odhadem půl úvazek, mění se to na základě sezóny a probíhajících akcí.

Nabízíme: plat v podobě fixu + motivační složky, malý tým velkých lidí (co do výšky, co do charakteru), kteří mají svojí práci rádi, podílení se na krásných akcích, které mají smysl a přesah, blízkost k umění, architektuře i hudbě, flexibilní pracovní dobu, práce z HO.

Pokud se ti nabídka líbí, napiš na mail vodickova.iv@gmail.com, pošli CV nebo se prostě jen ozvi a zbytek domluvíme.

Budeme se těšit!

Celý inzerát

Hledá se fundraiser pro Společnost-e

Hledá se fundraiser pro Společnost-e

Hledáme zkušeného fundraisera/ku, kteří jsou duchem obchodníci a více než měsíční mzda je zajímá roční přínos organizaci. Nehledáme rychlokvašku, ale člověka, který s námi bude několik let. Očekáváme, že svou práci budete průběžně sdílet s celým týmem. Vždy budete muset být hlavně samostatní, protože budete často na telefonu nebo na osobních schůzkách.

Pobavme se spolu o tom, jak si představujete vzájemnou spolu práci. Nepotřebujeme vás každý den u nás v kanceláři, žijeme v digitálním světě. Na velikosti úvazku nám nezáleží, když máte výsledky. A z toho, co vám získáte, získáte pro lidi s epilepsií, připravte se samozřejmě provize.


Máte zkušenost s epilepsií nebo alespoň upřímný zájem, bude to pro všechny strany výhoda.
https://www.linkedin.com/company/společnost-e/

Celý inzerát:

Hledáme fundraisera/ku


Zájemci, pište na alena.cervenkova@spolecnost-e.cz
Těšíme se na Vás!

Armáda spásy v České republice, z. s. hledá: Telefundraiser/ka

Armáda spásy v České republice, z. s. hledá: Telefundraiser/ka

Armáda spásy v České republice, z. s. hledá: Telefundraiser/ka
Dlouhodobá brigáda. Práce vhodná pro všechny, kdo se nebojí přátelského rozhovoru s příznivci Armády spásy. Brigáda v Praze v rozsahu 10 hodin týdně podle vzájemné dohody, nástup leden/únor 2021.
Hledáme člověka s příjemným mluveným projevem pro vyřizování telefonické komunikace s dárci a příznivci v rámci telefundraisingu. Součástí je také drobná administrativa. Místem výkonu práce je Praha (Stodůlky), nástup leden/únor 2021.

Požadujeme:
– Dobré komunikační schopnosti, příjemný projev – Dobrá znalost práce na PC
– Samostatnost a spolehlivost
– Chuť se učit nové věci
– Zájem o činnost Armády spásy
– Zkušenost s telefundraisingem nebo fundraisingem NNO, zkušenost s prací v NNO VÝHODOU
Nabízíme:
– Dlouhodobou brigádu (DPP) v rozsahu 10 hodin týdně podle vzájemné dohody – Flexibilní pracovní doba (je to na Vás)
– Práci v příjemném kolektivu
– Získání nových zkušeností
– Odměna 150Kč/hod.
Životopisy společně s motivačními dopisy zasílejte do 31. 12. 2020 na lenka.korinkova@armadaspasy.cz.
Zasláním materiálů o své osobě zájemce souhlasí s uchováváním svých osobních údajů po dobu trvání výběrového řízení. Poskytnuté doklady pro výběrové řízení budou po výběrovém řízení skartovány
Vybrané uchazeče pozveme k ústnímu pohovoru. Těšíme se na budoucí spolupráci

Celý inzerát

Digitální svobody: hledá se fundraiser do 12.12.

Digitální svobody: hledá se fundraiser do 12.12.

Vždycky, když o našich kampaních digitálních svobod mluvíme s kamarády, známými, slyšíme: to je úplně skvělý, že bráníte soukromí a svobodu internetu, to jsem nevěděl, že ty průšvihy někdo řeší.

Potřebujeme z těchto platonických sympatizantů, lidí i firem, vytvořit komunitu, která bude IuRe program Digitálních svobod podporovat financemi i zapojením.

Proto hledáme načas (a třeba i na déle) kolegu, který by pomohl takovou komunitu dárců vybudovat. Jsme si jistí, že když se navíc dají lidi podobného pohledu dokupy, bude to pro ochranu soukromí a digitální svobody v Česku velký posun, nejen pro naše aktuální kampaně.

Koho hledáme:
• komunikativního člověka pro oslovování firem i jednotlivců, kterého komunikace a vyhledávání a hlavně síťování lidí na stejné vlně opravdu baví
• umí pracovat bez dalšího rozpočtu na online a jiný marketing
• vidí smysl v tématech soukromí a svobody internetu.

Nabízíme:
• práci na půlrok až rok, podle vzájemné domluvy
• za fixní odměnu (11 tis Kč/měs. při roční spolupráci na 1/3 úvazku, 20 tis.
Kč/měs při půlroční 0,5-0,6 úvazkové) doplněnou solidními provizemi
• možnost dlouhodobé spolupráce a rozvoje své agendy.

Zázemí máme v Praze na Žižkově a v Brně, budeme se rádi potkávat v jedné z těchto dvou základen. Napište nám do 12. prosince (včetně), oceníme CV a pár řádků o sobě a proč vás pozice fundraisera pro digitální svobody zaujala. Kontaktovat nás můžete na e-mailu: iure@iure.org

Celý inzerát naleznete zde.

Velká výzva: hledá se fundraiser pro nový kostel ve městě bez kostela

Velká výzva: hledá se fundraiser pro nový kostel ve městě bez kostela

Římskokatolická farnost Neratovice hledá fundraisera za účelem získání financí na stavbu nového kostela.

Nabízíme

  • Smysluplnou práci na dobrém díle
  • Práci na částečný úvazek nebo DPP
  • Spravedlivou mzdu a po zkušební době výkonnostní odměny
  • Flexibilní pracovní doba s částečnou možností home office
  • Zaškolení a vzdělávání v oblasti FR
  • Nástup od září 2020 nebo dle dohody

Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Dobrá znalost práce na PC, zvláště práce s tabulkami (Excell)
  • ŘP skupiny B – aktivní řidič
  • Respektování náboženských hodnot
  • Vztah ke městu Neratovice či okolí
  • Komunikativnost, kreativitu, samostatnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu, dobrý tah na branku
  • Znalost světových jazyků (hlavně AJ a NJ) výhodou
  • Zkušenost s fundraisingem vítána, ale není nutná, zaškolíme
  • Místo výkonu práce: Kojetice (1km od Neratovic) + home office

Náplň práce

  • Vytváření koncepce fundraisingu organizace pod vedením zkušeného fundraisingového kouče
  • Péče o dárce – vytvoření databáze dárců a systematická péče o ně (telefonický, mailový a osobní kontakt); příprava podkladů pro schůzky s významnými dárci a jejich realizace
  • Komunikace s úřady a administrativní podpora právního zajištění fundraisingu (veřejná sbírka, GDPR atd.)
  • Příprava propagačních materiálů
  • Tvorba a aktualizace webových stránek pod vedením odborníků
  • Vyhledání grantových příležitostí, včetně zahraničních grantů; podání grantu a jeho realizace
  • Případně realizace fundraisingových akcí a aktivit
  • PR stavby kostela

V případě zájmu svůj strukturovaný životopis, krátký motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zašlete co nejdříve na farnostneratovice@centrum.cz.

Nabídka práce fundraisera – Podnikatelské odbory

Nabídka práce fundraisera – Podnikatelské odbory

Hledáme fundraisera/fundraiserku

Jsme Podnikatelské odbory – Unie podnikatelských a živnostenských spolků, z.s. Naším posláním je hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků, aby podnikání zůstalo svobodné a nezávislé na státu.

Protože rosteme, budujeme profesionální zázemí spolku. Pilířem našeho týmu bude fundraiser/ka. Hledáme člověka, který bude naplno pracovat na financování naší činnosti. Chceme člověka na plný úvazek, ale i částečný úvazek zvážíme.

Pro vybraného uchazeče je připravena pracovní smlouva, prémie podle počtu donátorů a množství vybraných peněz, a bude-li to třeba, zajistíme vstupní školení v profesionálním fundraisingu a konzultace s profesionály v Českém centru fundraisingu. Jste člověk, kterého hledáme, pokud:

souzníte s naší vizí a posláním
slova „svoboda podnikání“ pro vás nejsou prázdným pojmem
nerozpakujete se říci si o dar na dobrou věc

 

Náplň práce:

práce s členy, jako s významnými podporovateli spolku
aktivní vyhledávání a oslovování nových firemních i individuálních dárců
péče o významné dárce, rozvíjení vztahů s dárci
sledování a využívání grantových příležitostí a jiných možností financování spolku
podílení se na tvorbě a aktualizaci fundraisingové a marketingové strategie
reportování o průběhu a výsledcích fundraisingových aktivit
spolupráce s vedením spolku, s PR a administrativním týmem

 

Nabízíme:

práci na plný nebo částečný úvazek
práci z domova i kancelář v centru Prahy
nástupní plat odpovídající pozici a neziskovému sektoru, dle dohody a vašich zkušeností
smysluplnou a motivující práci se společenským přesahem
prostor pro vlastní iniciativu a možnost být u toho v počátcích nastavování nových procesů

 

Očekáváme:

výbornou češtinu, mluvený i písemný projev
organizační schopnosti, samostatnost a proaktivitu
příjemné a profesionální vystupování, ochotu seznamovat se s lidmi
orientaci na výsledek, motivaci dosahovat stanovených cílů
pokročilé dovednosti práce s počítačem (MS Office, vyhledávače apod.)
alespoň úplné středoškolské vzdělání maturitou
…jo, a věk nerozhoduje!

 

Vaší výhodou můžou být:

zkušenosti z prodeje služeb (finanční poradce, realitní makléř, obchodní zástupce, …)
jakékoli zkušenosti s fundraisingem nebo s marketingem
zkušenost s psaním a editováním textů a/nebo s přípravou propagačních materiálů
angličtina na komunikační úrovni

 

Co byste možná chtěli vědět o Podnikatelských odborech:

 

Základní myšlenkou, která motivuje naše úsilí, je fakt, že podnikatelé a živnostníci jsou profesním stavem, na kterém stojí ekonomika státu. Veškeré finance získává stát jen od podnikatelů a živnostníků, a v závislosti na jejich podnikání potom i od jejich zaměstnanců. (Podnikání21)

 

Za necelé tři roky fungování Podnikatelské odbory rychle vyrostly. Nyní máme už více než 8800 členů, jednotlivců, firem i spolků (www.podb.cz). Naším hlavním cílem je hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků proti státu. Abychom zlepšili podnikatelské prostředí, chceme:

omezit kontrolu státu nad podnikáním, podle principu „kdo nese odpovědnost, ten rozhoduje“, 
narovnat podnikatelské prostředí – přesunout pozornost a podporu státu (dotace, investiční pobídky, úlevy na daních) na malé a střední firmy a živnostníky,
zaměřit podporu státu na české podnikání,
omezit aktivity politiků a úřadů v tvorbě zákonů a vyhlášek,
vrátit státu povinnosti a odpovědnost, které přenesl na podnikatele,
přimět stát, aby nechával lidem více peněz, tedy snížit daně, odvody a poplatky,
dosáhnout toho, aby se stát zmenšil a zlevnil.

 

Půjdete do toho s námi?

 

Pošlete nám CV a motivační dopis. Pokud vás vybereme v prvním kole, odpovíme vám a pozveme vás k výběrovému rozhovoru s předsedou výboru Podnikatelských odborů panem Radomilem Bábkem.

 

Kontakt:

Ing. Vanda Böhmová
tajemnice Podnikatelských odborů

Email:
vanda.bohmova@podb.cz

www.podb.cz 

Mobil: 420 604 750 443

 

Skautský institut hledá fundraisera

Skautský institut hledá fundraisera

 
Náš tým profíků, metodiků i dobrovolníků roste doslova před očima. V jeho základu je hluboké přesvědčení, že jako instituce děláme jen věci, které dávají velký smysl a přinášejí hodnotu. A teď chceme tento tým posílit o člověka, který nám pomůže v naší činnosti rozpoznávat a využívat její fundraisingový potenciál a zároveň pro ni zajišťovat nové zdroje financování.
Dlouhodobě se snažíme budovat ekonomicky silnou organizaci, věnujeme se inovacím ve vzdělávání a výchově, ochraně přírody, skautské historii a aktivitám pro dospívající dospělé. Hledáme posilu se zkušenostmi z oblasti získávání finančních zdrojů a budování vztahů se sponzory a dárci, která se s námi nadchne pro společnou věc!
úvazek: 1,0 (možnost domluvy na nižším)
kancelář: Staroměstské náměstí
nástup: možný hned
PRO DIALOG, z.s. hledá projektového manažera!

PRO DIALOG, z.s. hledá projektového manažera!

Pro Dialog, z.s., Řehořova 997/12, Praha 3, 130 00 Žižkov E-mail: prodialogforum@gmail.com, www.prodialogforum.cz, IČ 226 13 421

Pro Dialog, z.s. hledá

Projektový manažer/projektová manažerka

Co bude dělat

 Koordinovat přípravné činnosti předcházející tvorbu dotačních a grantových žádostí

 Psát dobré dotační a grantové žádosti jak pro ministerstva, magistrát, jednotlivé pražské části, tak i pro jiné zdroje financování sociální oblasti např.: nadace, fondy

 Sledovat výzvy, pročítat metodiky, vědět, do kdy je nutno podat žádosti

 Psát závěrečné zprávy, spolupracovat na vyúčtování dotačních a grantových žádostí

 Spolupracovat na Výroční zprávě

 Sledovat aktuální trendy v oboru, vládní směřování a vše zapracovávat do nových žádostí

Co nabízíme

Dlouhodobou spolupráci na stabilních projektech

Přátelské a profesionální zázemí, kde je názor každého důležitý, neboť každý je součástí týmu

Rozmanité a zajímavé úkoly, osobnostní rozvoj

Plat dle současných možností v sociální oblasti, odměna souvisí s úspěšností podaných projektových žádostí

Co očekáváme

Dobré komunikační a organizační schopnosti

Logické myšlení, souznění s hodnotami a filozofií organizace

Orientaci v aktuální problematice dotačních řízení

Schopnost zorganizovat i složitější projekty

Komunikativní angličtinu

Samostatnost, schopnost dotahovat věci dokonce

Dobrou schopnost pracovat s PC, znalost MS Office, zejména Excel, schopnost vyplňovat různé typy dotačních žádostí – internetové formuláře, různé informační systémy (např. OKslužby rodina, EU Informační systém koncového příjemce atd.)

Vzdělání v oblasti sociální práce, managementu sociální práce, hospodaření s granty, minimálně na úrovni VOŠ.

Zájemci se mohou s námi spojit telefonicky na čísle ředitelky organizace Jindřišky Krpálkové: + 420 777 311 559, nebo e-mailem na adrese prodialogforum@gmail.com .

www.prodialogforum.cz

Cesta domů hledá nového šéfa komunikace!

Cesta domů hledá nového šéfa komunikace!

Výběrové řízení – vedoucí komunikace, osvěty a vzdělávání

 Cesta domů hledá do svého týmu kolegu, který by se ujal komplexního řízení komunikace, osvěty a vzdělávání (vztahy s veřejností, nakladatelství, vzdělávací centrum, knihovna, dobročinné obchody).

Hledáme někoho, kdo:

  • je zralá, vyrovnaná a strukturovaná osobnost, odolná vůči stresu
  • má zkušenost s vedením i řízením lidí a propojováním týmů
  • je koncepční, organizačně zdatný a schopný samostatně rozhodovat
  • je komunikativní, otevřený a tvořivý
  • má zájem o práci s veřejností, jejímž cílem je měnit pohled české společnosti na umírání a zlepšovat informovanost o paliativních tématech mezi odborníky i laiky
  • dovede pracovat s lidmi i rozpočtem, je bystrý a spolehlivý
  • má výborný ústní i písemný projev v češtině i angličtině, nemá obavy z vystupování na veřejnosti
  • má rád pestrou práci, vyhovuje mu plný úvazek a vysoké pracovní nasazení
  • má odvahu ke změnám a rozvoji a je ochoten nést za ně odpovědnost
  • je samostatný, ale zároveň rád sdílí informace a pracuje v týmu

Výhodou je:

  • vhled do problematiky paliativní péče
  • znalost českého i zahraničního prostředí profesních paliativních organizací
  • předchozí pracovní zkušenost v oblasti vzdělávání a/nebo ediční činnosti
  • znalost prostředí webů a sociálních sítí

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání
  • bezúhonnost
  • minimálně 2 roky praxe na manažerské pozici

Nabízíme:

  • velkou autonomii a prostor pro kreativitu
  • příležitost „být u toho“, když cílem není nic menšího než změnit radikálně způsob, jakým se v Česku umírá a zachází s umírajícími
  • klíčovou pracovní pozici jako „číslo 3“ v Cestě domů, s možností kariérního růstu
  • příjemné pracovní prostředí a přívětivou atmosféru v multidisciplinárním týmu renomované neziskové organizace
  • nástup nejlépe od ledna 2020, pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou uzavřený na rok, při spokojenosti obou stran poté prodloužený na dobu neurčitou
  • nástupní plat 45.000 Kč hrubého, s možností navýšení po zkušební době
  • pololetní odměny, široká nabídka zaměstnaneckých benefitů

Je to příležitost, kterou hledáte? Neváhejte a pošlete nám do 15. 10. 2019 svůj strukturovaný životopis a motivační dopis (včetně kontaktu na dvě osoby, které o vás mohou poskytnout referenci), a to e-mailem na adresu prace@cestadomu.cz.

Výběr bude probíhat několikastupňovým výběrovým řízením, jehož součástí je absolvování psychotestů. Assessment centrum pro vybrané uchazeče proběhne 22. 10. 2019 od 13 do 17 hodin.

Těšíme se na vás!

Za Cestu domů Ruth Šormová, ředitelka

Hledá se PROJEKTOVÝ MANAŽER/FUNDRAISER pro neziskový sektor v oblasti zdravotnictví

Hledá se PROJEKTOVÝ MANAŽER/FUNDRAISER pro neziskový sektor v oblasti zdravotnictví

Nezisková organizace, která vznikla na základě potřeby pacientů, lékařů a dalších aktérů ve zdravotnictví hledá proaktivního fundraisera. Jejím posláním je řešit problémy spojené s dostupností léčby, s bezpečným užíváním léků a zdravotní politikou. Usilují o rovný přístup pacientů k léčivým přípravkům, bezpečné používaní léčivých přípravků v léčebné praxi a informované a svobodné rozhodování jak pacientů, tak jejich lékařů o použití léčivých přípravků v souladu s vědeckými poznatky.

Náplň práce: 

  • Hledání nových příležitostí ve fundraisingu.
  • Obsahová tvorba komunikačních projektů ve zdravotní a zdravotně-sociální oblasti.
  • Tvorba komunikačních a PR projektů.
  • Zajištění jejich udržitelného financování formou čerpání grantů a dalších fundraisingových nástrojů.

 

Nabízíme: 

  • Zajímavé finanční ohodnocení.
  • Bonusy/Prémie.
  • Samostatnost v hledání projektů, příležitost komunikovat zajímavá témata.
  • Osobnostní rozvoj a motivační ohodnocení.
  • Zázemí profesionální PR agentury a vydavatelství.
  • Práce na HPP či IČO, 5 týdnů dovolené, sick days.
  • Mobilní telefon, notebook.

Pro více informací kontaktujte Kateřinu Prokopovou na čísle +420 601 532 661 nebo pište na Katerina.Prokopova@antal.cz

Neratovická farnost staví kostel a shání fundraisera!

Neratovická farnost staví kostel a shání fundraisera!

Římskokatolická farnost Neratovice hledá fundraisera za účelem získání financí na stavbu nového kostela

Nabízíme

  • Smysluplnou práci na dobrém díle
  • Práci na poloviční nebo plný úvazek
  • Spravedlivou mzdu a po zkušební době výkonnostní odměny
  • Flexibilní pracovní doba s částečnou možností home office
  • Zaškolení a vzdělávání v oblasti FR
  • Nástup od září 2019 nebo dle dohody

Požadujeme

  • Komunikativnost, kreativitu, samostatnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu, dobrý tah na branku
  • Zkušenost s fundraisingem vítána, ale není nutná, zaškolíme
  • Respektování náboženských hodnot
  • Vztah ke městu Neratovice či okolí
  • Znalost světových jazyků (hlavně AJ a NJ) výhodou
  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Dobrá znalost práce na PC, zvláště práce s tabulkami (Excell)
  • ŘP skupiny B – aktivní řidič
  • Místo výkonu práce: Kojetice (1km od Neratovic) + home office

Náplň práce

  • Vytváření koncepce fundraisingu organizace pod vedením zkušeného fundraisingového kouče
  • Péče o dárce – vytvoření databáze dárců a systematická péče o ně (telefonický, mailový a osobní kontakt); příprava podkladů pro schůzky s významnými dárci a jejich realizace
  • Komunikace s úřady a administrativní podpora právního zajištění fundraisingu (veřejná sbírka, GDPR atd.)
  • Příprava propagačních materiálů
  • Tvorba a aktualizace webových stránek pod vedením odborníků
  • Vyhledání grantových příležitostí, včetně zahraničních grantů; podání grantu a jeho realizace
  • Případně realizace fundraisingových akcí a aktivit
  • PR stavby kostela

V případě zájmu svůj strukturovaný životopis, krátký motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zašlete co nejdříve na farnostneratovice@centrum.cz.

 

 

 

Nemotorové logistické centrum (NLC) v Praze hledá pracovníka/ici fundraisingu

Nemotorové logistické centrum (NLC) v Praze hledá pracovníka/ici fundraisingu

Do našeho akčního a tvůrčího týmu hledáme člověka, který věří, že klíčem úspory energie a prostoru v dopravě v centrech měst jsou cargokola. Pokud se nebojíš výzev a netradičních řešení a umíš bořit zažité mýty, jsi tu správně.

Náplň práce bude:

  • Komunikace s dárci především telefonem, emailem a formou osobních setkání
  • Participace na cílech cyklistické logistiky (CL) a jejího prvotního financování
  • Pomoc s přípravou a organizací různých akcí a aktivit organizace

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Dobrá znalost práce na PC
  • Aktivní řidič – cyklista
  • Komunikativnost, kreativitu, samostatnost, flexibilitu, odolnost vůči stressu, dobrý tah na branku
  • Výhodou bude dobrá znalost AJ

Nabízíme:

  • Práci na částečný úvazek
  • Nástup dle dohody
  • Přátelská atmosféra na pracovišti
  • Místo výkonu není definované, předpokládají se však schůzky na týdenní bázi v Praze či Hradci Králové

Zájemci zašlete prosím do 15. 4. 2019 své CV, kopii dokladu o dosaženém vzdělání a krátký motivační text na adresu jiri.strupl@hradeckastezka.cz . 

Více o nás na www.hradeckastezka.cz