Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. | Více informací | Rozumím

Nabídka práce

Nabídka práce fundraisera – Podnikatelské odbory

Nabídka práce fundraisera – Podnikatelské odbory

Hledáme fundraisera/fundraiserku

Jsme Podnikatelské odbory – Unie podnikatelských a živnostenských spolků, z.s. Naším posláním je hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků, aby podnikání zůstalo svobodné a nezávislé na státu.

Protože rosteme, budujeme profesionální zázemí spolku. Pilířem našeho týmu bude fundraiser/ka. Hledáme člověka, který bude naplno pracovat na financování naší činnosti. Chceme člověka na plný úvazek, ale i částečný úvazek zvážíme.

Pro vybraného uchazeče je připravena pracovní smlouva, prémie podle počtu donátorů a množství vybraných peněz, a bude-li to třeba, zajistíme vstupní školení v profesionálním fundraisingu a konzultace s profesionály v Českém centru fundraisingu. Jste člověk, kterého hledáme, pokud:

souzníte s naší vizí a posláním
slova „svoboda podnikání“ pro vás nejsou prázdným pojmem
nerozpakujete se říci si o dar na dobrou věc

 

Náplň práce:

práce s členy, jako s významnými podporovateli spolku
aktivní vyhledávání a oslovování nových firemních i individuálních dárců
péče o významné dárce, rozvíjení vztahů s dárci
sledování a využívání grantových příležitostí a jiných možností financování spolku
podílení se na tvorbě a aktualizaci fundraisingové a marketingové strategie
reportování o průběhu a výsledcích fundraisingových aktivit
spolupráce s vedením spolku, s PR a administrativním týmem

 

Nabízíme:

práci na plný nebo částečný úvazek
práci z domova i kancelář v centru Prahy
nástupní plat odpovídající pozici a neziskovému sektoru, dle dohody a vašich zkušeností
smysluplnou a motivující práci se společenským přesahem
prostor pro vlastní iniciativu a možnost být u toho v počátcích nastavování nových procesů

 

Očekáváme:

výbornou češtinu, mluvený i písemný projev
organizační schopnosti, samostatnost a proaktivitu
příjemné a profesionální vystupování, ochotu seznamovat se s lidmi
orientaci na výsledek, motivaci dosahovat stanovených cílů
pokročilé dovednosti práce s počítačem (MS Office, vyhledávače apod.)
alespoň úplné středoškolské vzdělání maturitou
…jo, a věk nerozhoduje!

 

Vaší výhodou můžou být:

zkušenosti z prodeje služeb (finanční poradce, realitní makléř, obchodní zástupce, …)
jakékoli zkušenosti s fundraisingem nebo s marketingem
zkušenost s psaním a editováním textů a/nebo s přípravou propagačních materiálů
angličtina na komunikační úrovni

 

Co byste možná chtěli vědět o Podnikatelských odborech:

 

Základní myšlenkou, která motivuje naše úsilí, je fakt, že podnikatelé a živnostníci jsou profesním stavem, na kterém stojí ekonomika státu. Veškeré finance získává stát jen od podnikatelů a živnostníků, a v závislosti na jejich podnikání potom i od jejich zaměstnanců. (Podnikání21)

 

Za necelé tři roky fungování Podnikatelské odbory rychle vyrostly. Nyní máme už více než 8800 členů, jednotlivců, firem i spolků (www.podb.cz). Naším hlavním cílem je hájit práva a zájmy podnikatelů a živnostníků proti státu. Abychom zlepšili podnikatelské prostředí, chceme:

omezit kontrolu státu nad podnikáním, podle principu „kdo nese odpovědnost, ten rozhoduje“, 
narovnat podnikatelské prostředí – přesunout pozornost a podporu státu (dotace, investiční pobídky, úlevy na daních) na malé a střední firmy a živnostníky,
zaměřit podporu státu na české podnikání,
omezit aktivity politiků a úřadů v tvorbě zákonů a vyhlášek,
vrátit státu povinnosti a odpovědnost, které přenesl na podnikatele,
přimět stát, aby nechával lidem více peněz, tedy snížit daně, odvody a poplatky,
dosáhnout toho, aby se stát zmenšil a zlevnil.

 

Půjdete do toho s námi?

 

Pošlete nám CV a motivační dopis. Pokud vás vybereme v prvním kole, odpovíme vám a pozveme vás k výběrovému rozhovoru s předsedou výboru Podnikatelských odborů panem Radomilem Bábkem.

 

Kontakt:

Ing. Vanda Böhmová
tajemnice Podnikatelských odborů

Email:
vanda.bohmova@podb.cz

www.podb.cz 

Mobil: 420 604 750 443

 

Skautský institut hledá fundraisera

Skautský institut hledá fundraisera

 
Náš tým profíků, metodiků i dobrovolníků roste doslova před očima. V jeho základu je hluboké přesvědčení, že jako instituce děláme jen věci, které dávají velký smysl a přinášejí hodnotu. A teď chceme tento tým posílit o člověka, který nám pomůže v naší činnosti rozpoznávat a využívat její fundraisingový potenciál a zároveň pro ni zajišťovat nové zdroje financování.
Dlouhodobě se snažíme budovat ekonomicky silnou organizaci, věnujeme se inovacím ve vzdělávání a výchově, ochraně přírody, skautské historii a aktivitám pro dospívající dospělé. Hledáme posilu se zkušenostmi z oblasti získávání finančních zdrojů a budování vztahů se sponzory a dárci, která se s námi nadchne pro společnou věc!
úvazek: 1,0 (možnost domluvy na nižším)
kancelář: Staroměstské náměstí
nástup: možný hned
PRO DIALOG, z.s. hledá projektového manažera!

PRO DIALOG, z.s. hledá projektového manažera!

Pro Dialog, z.s., Řehořova 997/12, Praha 3, 130 00 Žižkov E-mail: prodialogforum@gmail.com, www.prodialogforum.cz, IČ 226 13 421

Pro Dialog, z.s. hledá

Projektový manažer/projektová manažerka

Co bude dělat

 Koordinovat přípravné činnosti předcházející tvorbu dotačních a grantových žádostí

 Psát dobré dotační a grantové žádosti jak pro ministerstva, magistrát, jednotlivé pražské části, tak i pro jiné zdroje financování sociální oblasti např.: nadace, fondy

 Sledovat výzvy, pročítat metodiky, vědět, do kdy je nutno podat žádosti

 Psát závěrečné zprávy, spolupracovat na vyúčtování dotačních a grantových žádostí

 Spolupracovat na Výroční zprávě

 Sledovat aktuální trendy v oboru, vládní směřování a vše zapracovávat do nových žádostí

Co nabízíme

Dlouhodobou spolupráci na stabilních projektech

Přátelské a profesionální zázemí, kde je názor každého důležitý, neboť každý je součástí týmu

Rozmanité a zajímavé úkoly, osobnostní rozvoj

Plat dle současných možností v sociální oblasti, odměna souvisí s úspěšností podaných projektových žádostí

Co očekáváme

Dobré komunikační a organizační schopnosti

Logické myšlení, souznění s hodnotami a filozofií organizace

Orientaci v aktuální problematice dotačních řízení

Schopnost zorganizovat i složitější projekty

Komunikativní angličtinu

Samostatnost, schopnost dotahovat věci dokonce

Dobrou schopnost pracovat s PC, znalost MS Office, zejména Excel, schopnost vyplňovat různé typy dotačních žádostí – internetové formuláře, různé informační systémy (např. OKslužby rodina, EU Informační systém koncového příjemce atd.)

Vzdělání v oblasti sociální práce, managementu sociální práce, hospodaření s granty, minimálně na úrovni VOŠ.

Zájemci se mohou s námi spojit telefonicky na čísle ředitelky organizace Jindřišky Krpálkové: + 420 777 311 559, nebo e-mailem na adrese prodialogforum@gmail.com .

www.prodialogforum.cz

Cesta domů hledá nového šéfa komunikace!

Cesta domů hledá nového šéfa komunikace!

Výběrové řízení – vedoucí komunikace, osvěty a vzdělávání

 Cesta domů hledá do svého týmu kolegu, který by se ujal komplexního řízení komunikace, osvěty a vzdělávání (vztahy s veřejností, nakladatelství, vzdělávací centrum, knihovna, dobročinné obchody).

Hledáme někoho, kdo:

  • je zralá, vyrovnaná a strukturovaná osobnost, odolná vůči stresu
  • má zkušenost s vedením i řízením lidí a propojováním týmů
  • je koncepční, organizačně zdatný a schopný samostatně rozhodovat
  • je komunikativní, otevřený a tvořivý
  • má zájem o práci s veřejností, jejímž cílem je měnit pohled české společnosti na umírání a zlepšovat informovanost o paliativních tématech mezi odborníky i laiky
  • dovede pracovat s lidmi i rozpočtem, je bystrý a spolehlivý
  • má výborný ústní i písemný projev v češtině i angličtině, nemá obavy z vystupování na veřejnosti
  • má rád pestrou práci, vyhovuje mu plný úvazek a vysoké pracovní nasazení
  • má odvahu ke změnám a rozvoji a je ochoten nést za ně odpovědnost
  • je samostatný, ale zároveň rád sdílí informace a pracuje v týmu

Výhodou je:

  • vhled do problematiky paliativní péče
  • znalost českého i zahraničního prostředí profesních paliativních organizací
  • předchozí pracovní zkušenost v oblasti vzdělávání a/nebo ediční činnosti
  • znalost prostředí webů a sociálních sítí

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání
  • bezúhonnost
  • minimálně 2 roky praxe na manažerské pozici

Nabízíme:

  • velkou autonomii a prostor pro kreativitu
  • příležitost „být u toho“, když cílem není nic menšího než změnit radikálně způsob, jakým se v Česku umírá a zachází s umírajícími
  • klíčovou pracovní pozici jako „číslo 3“ v Cestě domů, s možností kariérního růstu
  • příjemné pracovní prostředí a přívětivou atmosféru v multidisciplinárním týmu renomované neziskové organizace
  • nástup nejlépe od ledna 2020, pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou uzavřený na rok, při spokojenosti obou stran poté prodloužený na dobu neurčitou
  • nástupní plat 45.000 Kč hrubého, s možností navýšení po zkušební době
  • pololetní odměny, široká nabídka zaměstnaneckých benefitů

Je to příležitost, kterou hledáte? Neváhejte a pošlete nám do 15. 10. 2019 svůj strukturovaný životopis a motivační dopis (včetně kontaktu na dvě osoby, které o vás mohou poskytnout referenci), a to e-mailem na adresu prace@cestadomu.cz.

Výběr bude probíhat několikastupňovým výběrovým řízením, jehož součástí je absolvování psychotestů. Assessment centrum pro vybrané uchazeče proběhne 22. 10. 2019 od 13 do 17 hodin.

Těšíme se na vás!

Za Cestu domů Ruth Šormová, ředitelka

Hledá se PROJEKTOVÝ MANAŽER/FUNDRAISER pro neziskový sektor v oblasti zdravotnictví

Hledá se PROJEKTOVÝ MANAŽER/FUNDRAISER pro neziskový sektor v oblasti zdravotnictví

Nezisková organizace, která vznikla na základě potřeby pacientů, lékařů a dalších aktérů ve zdravotnictví hledá proaktivního fundraisera. Jejím posláním je řešit problémy spojené s dostupností léčby, s bezpečným užíváním léků a zdravotní politikou. Usilují o rovný přístup pacientů k léčivým přípravkům, bezpečné používaní léčivých přípravků v léčebné praxi a informované a svobodné rozhodování jak pacientů, tak jejich lékařů o použití léčivých přípravků v souladu s vědeckými poznatky.

Náplň práce: 

  • Hledání nových příležitostí ve fundraisingu.
  • Obsahová tvorba komunikačních projektů ve zdravotní a zdravotně-sociální oblasti.
  • Tvorba komunikačních a PR projektů.
  • Zajištění jejich udržitelného financování formou čerpání grantů a dalších fundraisingových nástrojů.

 

Nabízíme: 

  • Zajímavé finanční ohodnocení.
  • Bonusy/Prémie.
  • Samostatnost v hledání projektů, příležitost komunikovat zajímavá témata.
  • Osobnostní rozvoj a motivační ohodnocení.
  • Zázemí profesionální PR agentury a vydavatelství.
  • Práce na HPP či IČO, 5 týdnů dovolené, sick days.
  • Mobilní telefon, notebook.

Pro více informací kontaktujte Kateřinu Prokopovou na čísle +420 601 532 661 nebo pište na Katerina.Prokopova@antal.cz

Neratovická farnost staví kostel a shání fundraisera!

Neratovická farnost staví kostel a shání fundraisera!

Římskokatolická farnost Neratovice hledá fundraisera za účelem získání financí na stavbu nového kostela

Nabízíme

  • Smysluplnou práci na dobrém díle
  • Práci na poloviční nebo plný úvazek
  • Spravedlivou mzdu a po zkušební době výkonnostní odměny
  • Flexibilní pracovní doba s částečnou možností home office
  • Zaškolení a vzdělávání v oblasti FR
  • Nástup od září 2019 nebo dle dohody

Požadujeme

  • Komunikativnost, kreativitu, samostatnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu, dobrý tah na branku
  • Zkušenost s fundraisingem vítána, ale není nutná, zaškolíme
  • Respektování náboženských hodnot
  • Vztah ke městu Neratovice či okolí
  • Znalost světových jazyků (hlavně AJ a NJ) výhodou
  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Dobrá znalost práce na PC, zvláště práce s tabulkami (Excell)
  • ŘP skupiny B – aktivní řidič
  • Místo výkonu práce: Kojetice (1km od Neratovic) + home office

Náplň práce

  • Vytváření koncepce fundraisingu organizace pod vedením zkušeného fundraisingového kouče
  • Péče o dárce – vytvoření databáze dárců a systematická péče o ně (telefonický, mailový a osobní kontakt); příprava podkladů pro schůzky s významnými dárci a jejich realizace
  • Komunikace s úřady a administrativní podpora právního zajištění fundraisingu (veřejná sbírka, GDPR atd.)
  • Příprava propagačních materiálů
  • Tvorba a aktualizace webových stránek pod vedením odborníků
  • Vyhledání grantových příležitostí, včetně zahraničních grantů; podání grantu a jeho realizace
  • Případně realizace fundraisingových akcí a aktivit
  • PR stavby kostela

V případě zájmu svůj strukturovaný životopis, krátký motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zašlete co nejdříve na farnostneratovice@centrum.cz.

 

 

 

Nemotorové logistické centrum (NLC) v Praze hledá pracovníka/ici fundraisingu

Nemotorové logistické centrum (NLC) v Praze hledá pracovníka/ici fundraisingu

Do našeho akčního a tvůrčího týmu hledáme člověka, který věří, že klíčem úspory energie a prostoru v dopravě v centrech měst jsou cargokola. Pokud se nebojíš výzev a netradičních řešení a umíš bořit zažité mýty, jsi tu správně.

Náplň práce bude:

  • Komunikace s dárci především telefonem, emailem a formou osobních setkání
  • Participace na cílech cyklistické logistiky (CL) a jejího prvotního financování
  • Pomoc s přípravou a organizací různých akcí a aktivit organizace

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Dobrá znalost práce na PC
  • Aktivní řidič – cyklista
  • Komunikativnost, kreativitu, samostatnost, flexibilitu, odolnost vůči stressu, dobrý tah na branku
  • Výhodou bude dobrá znalost AJ

Nabízíme:

  • Práci na částečný úvazek
  • Nástup dle dohody
  • Přátelská atmosféra na pracovišti
  • Místo výkonu není definované, předpokládají se však schůzky na týdenní bázi v Praze či Hradci Králové

Zájemci zašlete prosím do 15. 4. 2019 své CV, kopii dokladu o dosaženém vzdělání a krátký motivační text na adresu jiri.strupl@hradeckastezka.cz . 

Více o nás na www.hradeckastezka.cz