O klubu fundraiserů

České centrum fundraisingu již od ledna 2009 sdružuje profesionální i začínající fundraisery v klubu fundraiserů.

Klub fundraiserů, kromě sdílení informací mezi jeho členy, nabízí i potřebné (nejen) základní know-how, které je pro začátečníky i pokročilé v oboru často těžké získávat. Každé setkání pod vedením koordinátora obsahuje  vzdělávací blok na  fundraisingová témata s hostem. Během setkání nebo i po něm následuje diskuse či praktická práce na úkolech

Setkávání probíhá od poloviny roku 2020 pouze formou online, a v roce 2021 jsme nastavili formu pravidelného setkávání každý měsíc.

Kluby probíhají každé první úterý v měsíci od 17.00 do 18.30 hodin na ZOOM.

 

ZÁŘÍ

Úterý 6.9. od 17 do 18.30 na ZOOMu

Lukáš Hejna, vedoucí fundraisingu Nadace Via

Veronika Slavíková, Diecézní charita Brno

Tereza Jakešová, Post Bellum

Další hosté - budou upřesněni

Emergency sbírky a kontakt s dárci. Sdílení získaných zkušeností a doporučení.

 

ŘÍJEN

Úterý 4.10. od 17 do 18.30 na ZOOMu

Adéla Vojáčková, Nadace Via

Portál Darujme.cz Propojení Darujme na sociální sítě. Změny a plány v Darujme pro následující období.

 

Již proběhlá sdílení v klubu fundraiserů v roce 2022

 

ČERVEN

Úterý 7.6. od 17 do 18.30 na ZOOMu

Zdeňka Sobotová, vedoucí oddělení péče o dárce Diakonie Českobratrské církve evangelické

Zdeňka Sobotová přijala pozvání do Klubu fundraiserů, kam jsme ji pozvali, aby s námi sdílela zkušenosti Diakonie s jejich úspěšným telefundraisingem a konverzí jednorázových na pravidelné dárce.

 

KVĚTEN

Úterý 3.5.2022 od 17 do 18.30 na ZOOMu

Jakub Roun, vedoucí oddělení komunikace a fundraisingu, Armáda spásy v ČR

Kampaň Nocleženka pro individuální dárce

Jakub Roun s námi bude sdílet zkušenosti, výsledky, doporučení, které v týmu získali v rámci velmi úspěšné kampaně pro lidi bez domova Nocleženka. A na co se budeme Jakuba ptát?

Jak přišli na ten nápad?

Jak testovali, jestli to klapne?

Jak nastavovali komunikaci s jednotlivými segmenty dárců?

Jak to zvládali personálně?

Jaké měli na začátku v kampani obavy?

Kolik mají dárců, jak se mění počty podle počasí?

Jak jim děkují, co jim nabízejí? Kolik přispívá opakovaně?

Co připravují dál - v následujících letech?

Jak to plánují?

Kolik dárců jim nechává telefon? Budou s ním nějak pracovat?

Pomohl jim program FRIN, kterého se účastnili? A jakým způsobem?

 

DUBEN

Úterý 5.4.2022 od 17 do 18.30 na ZOOMu.

Pavel Hrica, ředitel slovenské organizace Cesta von.

Téma: Firemní ambasadoři, influenceři, dobrovolníci ve FR.

Jana Ledvinová se bude vyptávat Pavla Hrici na zapojování dobrovolníků a influencerů do fundraisingu. Pavol Hrica nám také sdělí jak zapojovali kabinet partnerů do fundraisingové kampaně. A poví nám i o sbírce, video klipu pro děti, nebo o návštěvě prezidentky Čaputové a její podpoře pro program Omama. Je toho opravdu více než dost, co s námi v rámci klubu fundraiserů může Cesta von a Pavel Hrica sdílet.

Webová stránka Cesta von

 

BŘEZEN

Úterý 1.3.2022 od 17 do 18.30

Host: Denisa Havrdová, firma Papelote

Téma: Firemní dárcovství z pohledu firem. Aneb "Co za to?"

Denisa Havrdová z firmy Papelote

Hostem Jana Kroupy bude Denisa Havrdová, která spolupracuje s neziskovými organizacemi Cesta domů a Zachraň jídlo.

Budeme se jí ptát na firemní dárcovství Papelote:

Proč to děláte? Co vás na tom baví? Co vás na tom nebaví? Kdy vám to dává smysl a kdy ne? Jak si vybíráte? Jak se to vztahuje k vašim firemním hodnotám a kultuře? atd.

Webová stránka Papelote

 

 

ÚNOR

Úterý 1.2.2022 od 17 do 18.30 na ZOOMu.

Host: Judita Nechvátalová, Green Cat

Téma: Firemní dárcovství

Otázky, které Judita zodpovídala na základě poptávky od členů Klubu fundraiserů:

  • Jak oslovit, získat, udržet si firemní dárce - co se za poslední 2 roky změnilo?
  • Jak obnovit spolupráci u firem, které byly zasaženy covidem a jak firmy znovu namotivovat
  • Jak získat 1-2 stabilní firemní partnery pro dlouhodobou spolupráci?
  • Ambasadorství u dobrých firemních partnerů

 

První setkání roku 2022 proběhlo s Janou Ledvinovou a Janem Kroupou za ČCF

LEDEN

11. 1. 2022 od 17 do 18.30 hodin

Téma: Aktuální výzvy a situace ve fundraisingu

První klub je otevřen všem členům i nečlenům, potenciálním zájemcům, nebo jen příznivcům fundraisingu. Registrace zde.

Budeme sdílet aktuální výzvy ve fundraisingu, pobavíme se o situaci v dárcovství v ČR, budeme společně hledat odpovědi na otázky, kterými se zabýváme. Po uplynulém období, které přineslo nám všem nutné změny v oblasti technologií, CRM systémů, online fundraisingu a s tím související zlepšování péče o dárce, můžeme možná trochu vydechnout a zabývat se tím, kudy dál. Možná už mnozí z nás mají i víceletou strategii organizace na papíře. A možná někteří stále ještě tápou. Pro všechny je Klub fundraiserů, otevřená platforma sdílení a vzdělávání, otázek a odpovědí z různých tématických oblastí.

Nabídka kurzů