Major Donors – významní dárci. Osvědčená metodika kampaně pro významné dárce.

—  Jan Kroupa

Na pozadí konkrétních kazuistik realizovaných kampaní v Česku i v zahraničí vás krok za krokem Jan Kroupa provede osvědčenou metodikou pro přípravu, design, testování a realizace kampaně pro velké dárce.

Bude to velmi konkrétní a podrobný návod jak přemýšlet o kampani pro velké dárce, ať už pro vaši organizaci znamená velký dárce cokoliv, protože metodika budování vztahů s velkými dárci zůstává stejná.

Lidé v Česku bohatnou a tak rok od  roku přibývá těch, kteří jsou ochotní podpořit dobročinné projekty a organizace významnými dary. 

A dobročinným organizacím se čím dál častěji daří je zaujmout, získat si důvěru, přesvědčit je o tom, že realizované programy skutečně budou mít dopad a přinesou potřebnou  společenskou změnu.

Jenže začít takový program budovat, když jste s velkými dárci doposud nepracovali, není úplně snadné. Je to velká investice a dlouho trvá, než se začne vracet. Jak zjistíte, jestli to je pro vaší organizaci cesta nebo není? Podle čeho se máte rozhodnout?  Můžete si program pro velké dárce dovolit? A můžete si ho nedovolit? Kde začít a jak program postavit?

Na pozadí konkrétních kazuistik realizovaných kampaní v Česku i v zahraničí vás krok za krokem provedeme osvědčenou metodikou pro přípravu, design, testování a realizace kampaně pro velké dárce, abyste  na výše uvedené otázky dokázali odpovědět a udělali si jasno v tom, co jsou pro vaší organizaci reálně další kroky v práci s velkými dárci.

 

PRO KOHO JE KURZ URČEN

Kurz je určen pro vedoucí fundraisingu, fundraiser, pro ředitele a členy správních rad organizací, které zvažují, že se pustí do kampaně pro velké dárce a nejsou si jistí, zda je to pro ně vhodná cesta.

Pro organizace, které už jsou rozhodnuté a plánují program pro velké dárce postavit a nejsou si jisté, kde začít a co všechno je potřeba udělat, aby jejich kampaň byla úspěšná.

 

O ŠKOLITELI

Jan Kroupa

25 let sbírá zkušenosti jako konzultant, lektor a analytik v oblasti filantropie, fundraisingu a managementu organizací občanské společnosti v České republice a více než patnácti zemích světa na třech kontinentech.

Je spoluzakladatelem Českého centra fundraisingu, chair Leaders of Tomorrow International Network a členem několika správních rad neziskových organizací u nás i v zahraničí.

„Pomáhám lídrům dobročinných organizací dělat, co považují za správné, způsobem, který považují za správný, aby mohli chodit světem s hlavou vysoko vztyčenou.“ 

Jan Kroupa, Ph.D. vede dva magisterské kurzy Financování organizací občanské společnosti na FHS UK pro denní a kombinované studenty a vyučuje magisterský kurz Management sociálních služeb na Pražské vysoké škole psychosociálních studií.

V posledních 10+ letech je jeho hlavním tématem práce s významnými dárci a capital campaigns.

Názory účastníků

Otevřenost lektora sdílet s námi svoje cenné osobní zkušenosti, přístupnost lektora, plné uvědomění si, jak náročné je kampaně pro major donors uspořádat.
Že i pro naši malou neziskovku existuje možnost získat opravdu velké dary, stačí na tom poctivě pracovat a oslovit dárce správným tématem.
Inspirovala mě kazuistika velkých kampaní vzorových organizací.
Z kampaní které jsme mohli vidět jsem si "vybrala" to jaká cesta bude vhodná pro naši organizaci. Příklady praxe mě velmi překvapily.
Odnáším si uvědomění, že klíčový je pro úspěch dobře vedený rozhovor; umění poslouchat.
Vyjasnil se mi význam kampaně jako takové, věřím, že mám noty pro vlastní aktivitu (první v životě).
Těžko vypíchnout jednu věc. Bylo skvělé možnost vidět velmi úspěšné velké kampaně.
Bylo to jedno z nejlepších školení, které jsem absolvovala. Obrovské množství teorie, ale předané velmi strukturovaně a hlavně doplněné o konkrétní příklady konkrétních kampaní, což bylo mnohem přínosnější než obvyklá práce ve skupinách.
Skvěle připravený seminář. Lektor odborně, ale zároveň srozumitelně a jednoduše vysvětloval základní kroky, vše dokládal jasnými příklady z praxe. Seminář mi přinesl mnoho nových poznatků a utřídění toho, co jsem tušila či znala. Komorní prostředí bylo velmi příjemné a občerstvení bylo vynikající :) Děkuji.