Major Donors – významní dárci. Osvědčená metodika kampaně pro významné dárce.

—  Jan Kroupa

Na pozadí konkrétních kazuistik realizovaných kampaní v Česku i v zahraničí vás krok za krokem Jan Kroupa provede osvědčenou metodikou pro přípravu, design, testování a realizace kampaně pro velké dárce.

Bude to velmi konkrétní a podrobný návod jak začít kampaň pro velké dárce. Ať už pro vaši organizaci znamená velký dárce cokoliv. Ale metodika je pro všechny žádosti a budování vztahů s velkými dárci stejná.

Lidé v Česku bohatnou a tak rok od  roku přibývá těch, kteří jsou ochotní podpořit dobročinné projekty a organizace významnými dary. 

A dobročinným organizacím se čím dál častěji daří je zaujmout, získat si důvěru, přesvědčit je o tom, že realizované programy skutečně budou mít dopad a přinesou potřebnou  společenskou změnu.

Jenže začít takový program budovat, když jste s velkými dárci doposud nepracovali, není úplně snadné. Je to velká investice a dlouho trvá, než se začne vracet. Jak zjistíte, jestli to je pro vaší organizaci cesta nebo není? Podle čeho se máte rozhodnout?  Můžete si program pro velké dárce dovolit? A můžete si ho nedovolit? Kde začít a jak program postavit?

Na pozadí konkrétních kazuistik realizovaných kampaní v Česku i v zahraničí vás krok za krokem provedeme osvědčenou metodikou pro přípravu, design, testování a realizace kampaně pro velké dárce, abyste  na výše uvedené otázky dokázali odpovědět a udělali si jasno v tom, co jsou pro vaší organizaci reálně další kroky v práci s velkými dárci.

 

„Všeho, čeho se užívá, lze užívat dobře i špatně; bohatství náleží k věcem užitečným; všeho pak nejlépe užívá ten, kdo má tu příslušnou ctnost; i bohatství tedy bude nejlépe užívat ten, kdo má ctnost, která se vztahuje k statkům. A to jest člověk štědrý. … Ctnosti zajisté náleží spíše dobře činit než dobro přijímat, a krásně jednat spíše než ošklivě nejednat; i není tajno, že s dáváním souvisí dobře činit a krásně jednat, s braním pak dobro přijímat a ošklivě nejednat. Také dík náleží jen tomu, kdo dává, nikoli tomu, kdo nebere, a tím více chvála. … Ze ctnostných lidí také štědří bývají takřka nejvíce milováni; neboť jsou užiteční, a to proto, že dávají.“ (Aristotelés: Etika Níkomachova, 2013: 88).

Registrace
Školitelé
Jan Kroupa
Termín
13. 6. 2024, 9.30 - 16.30
Cena
2350 Kč s DPH
Místo konání
Vzdělávací centrum ČCF, Dukelských hrdinů 500/25A, Praha 7

Názory účastníků

Otevřenost lektora sdílet s námi svoje cenné osobní zkušenosti, přístupnost lektora, plné uvědomění si, jak náročné je kampaně pro major donors uspořádat.
Že i pro naši malou neziskovku existuje možnost získat opravdu velké dary, stačí na tom poctivě pracovat a oslovit dárce správným tématem.
Inspirovala mě kazuistika velkých kampaní vzorových organizací.
Z kampaní které jsme mohli vidět jsem si "vybrala" to jaká cesta bude vhodná pro naši organizaci. Příklady praxe mě velmi překvapily.
Odnáším si uvědomění, že klíčový je pro úspěch dobře vedený rozhovor; umění poslouchat.
Vyjasnil se mi význam kampaně jako takové, věřím, že mám noty pro vlastní aktivitu (první v životě).