Ochutnávka – fundraisingový program pro Major Donors

—  Jan Kroupa

Program pro významné dárce. Přijďte na ochutnávku a zjistěte, jestli je to pro váš fundraising cesta. A jestli si takový program můžete dovolit. Anebo nedovolit.

 

Lidé v Česku bohatnou a tak rok od  roku přibývá těch, kteří jsou ochotní podpořit dobročinné projekty a organizace významnými dary. 

A dobročinným organizacím se čím dál častěji daří je zaujmout, získat si důvěru, přesvědčit je o tom, že realizované programy skutečně budou mít dopad a přinesou potřebnou  společenskou změnu.

Jenže začít takový program budovat, když jste s velkými dárci doposud nepracovali, není úplně snadné. Je to velká investice a dlouho trvá, než se začne vracet. 

Jak zjistíte, jestli to je pro vaší organizaci cesta nebo není? 

Podle čeho se máte rozhodnout?  

Můžete si program pro velké dárce dovolit? A můžete si ho nedovolit? 

 

Přijďte na ochutnávku k programu major donors. S Janem Kroupou, který se již více jak 10 let zabývá kampaněmi pro významné dárce a capital campaigns.

A vy se můžete rozhodnout, jestli je program pro vás a chcete se do něj více opřít, nebo být na něj připraveni.

 

Pokud na ochutnávce zjistíte, že program pro významné dárce má pro vaši organizaci smysl, tak máme pro vás letos 2 připravené semináře:

 

22.5. Seminář Major donors s Janem Kroupou

Kde začít a jak program pro významné dárce postavit?

Na pozadí konkrétních kazuistik realizovaných kampaní v Česku i v zahraničí vás Jan Kroupa krok za krokem provede osvědčenou metodikou pro přípravu, design, testování a realizace kampaně pro velké dárce. 

Uděláte si jasno v tom, co jsou pro vaší organizaci reálně další kroky v práci s velkými dárci.

K registraci 

 

12.6. Major donors fundraising prakticky. Co prodáváme a proč by to někoho mělo zajímat. S Janem Strakou a Kryštofem Vosátkou.

Na tomto workshopu budeme společně pracovat na tom, abychom byli pro dárce srozumitelní. 

Nejdřív se podíváme na to, jak vypadá naše cílová skupina donorů a co potřebuje.

Následně si projdeme praktická cvičení zaměřená na zjednodušení, zatraktivnění a relevantnost našeho sdělení.

Rozpracujeme odpovědi na otázky: Jaký je náš “příběh”? Jak ho rámujeme? Jaká relevantní čísla používáme? Jaký to celé má emoční náboj?

Odnesete si jednoduchý message pro významné dárce a plán, jak k němu dojít.

K registraci 




Jan Kroupa

 

25 let sbírá zkušenosti jako konzultant, lektor a analytik v oblasti filantropie, fundraisingu a managementu organizací občanské společnosti v České republice a více než patnácti zemích světa na třech kontinentech.

Je spoluzakladatelem Českého centra fundraisingu, chair Leaders of Tomorrow International Network a členem několika správních rad neziskových organizací u nás i v zahraničí.

„Pomáhám lídrům dobročinných organizací dělat, co považují za správné, způsobem, který považují za správný, aby mohli chodit světem s hlavou vysoko vztyčenou.“ 

Jan Kroupa, Ph.D. vede dva magisterské kurzy Financování organizací občanské společnosti na FHS UK pro denní a kombinované studenty a vyučuje magisterský kurz Management sociálních služeb na Pražské vysoké škole psychosociálních studií.

V posledních 10+ letech je jeho hlavním tématem práce s významnými dárci a capital campaigns.