Jak efektivně pracovat s kampaněmi a získávat nové dárce před, během i po kampani? Seminář pro ty, kteří chtějí celkový pohled na fundraisingové kampaně, jejich časovou posloupnost a hlavně jejich integraci v rámci organizace. Vhodné i pro začátečníky.
Tento seminář jsme doposud realizovali pouze pro účastníky každoročního programu FRIN. Nyní máte příležitost i vy, kteří se FRINu neúčastníte.
Okruhy:
Emaily, sekvence emailů a konverze příznivců (proč psát emaily, aby za něco stály, lidi klikali a organizace měla radost).
Integrované kampaně neboli práce lidí v organizaci na sebe navazuje (proč dělat jen jednu věc v jeden čas napříč organizací).
Microsites, landing pages, user flows a formuláře (proč dělat weby, které mi k něčemu jsou a hlavně někam vedou).
Co si připravit?
4 věty o vaší kampani (minulé, současné nebo budoucí). Pokud nemáte kampaň, tak 4 věty o vaší neziskovce. Zajímá nás hlavně důvod, proč potřebujete dary a co se změní když vám dárce přispěje. V obou případech s těmito podklady během workshopu budeme pracovat.
Jiří Krupa
Jiří má rád, když celá organizace táhne za jeden provaz. Největší radost mu uděláte, když se jej budete ptát na emaily, integrované kampaně, telefundrasing, weby anebo pravidelné dárcovství. Často říká, že on sám nikdy nic moc nevymyslel. Že má prostě jenom tendenci ty všudypřítomné rady od expertů opravdu přeměňovat v eventy, procesy, aktivity, kampaně a akční kroky. Pracoval v Greenpeace a Amnesty International. Nyní konzultuje v OBRAZu a v Milionu Chvilek pro demokracii. Je zapojen i do dalších projektů. V čem vám Jiří může nejvíce pomoct? Rád s vámi probere jak psát emaily, aby za něco stály, lidi klikali a organizace měla radost. Určitě vám i rád poradí jak a proč dělat jen jednu věc v jeden čas napříč organizací. Nejdéle se s vámi ale bude bavit o tom, jak dělat weby, které k něčemu jsou a hlavně k něčemu vedou.