Telefundraising. Nejlepší konverzní nástroj na světě. 1 z 5 lidí zareaguje z prvodárce na pravidelného, když mu někdo zavolá. Návratnost je tedy pro každou organizaci obrovská. Kdy volat? Okamžitě po obdržení prvodaru.
Náklady na telefundraisera se vrátí několikanásobně v podobě pravidelných dárců. Možná již několik měsíců pro investici do telefundraisera na částečný úvazek. Stačí si to jednoduše propočítat.
Přemýšlíte o tom, že byste realizovali telefundraising i ve Vaši organizaci, ale nemáte ještě veškeré informace potřebné k tomu, abyste se rozhodli? Není nic jednoduššího, než se účastnit tohoto bloku, který Vám tyto informace a přehled poskytne. Každý máme předsudky, proč bychom volat neměli, nebo proč bychom se neměli dané osoby zeptat na dar. Pojďme se o těchto předsudcích pobavit, a uvidíte, že jsou zbytečné. Budu s Vámi sdílet veškeré mé zkušenosti a poznatky s vybudováním telefundraisingu a s péčí o dárce jako takovou.
Dozvíte se:
- Proč telefundraising dělat
- Co k tomu potřebujete
- Jak volat a na jaké kampaně
- Jak může vypadat koncept nebo šablona jako pomocník při volání
- Jak reagovat na ANO, NE, MOŽNÁ odpověď od dárce
- Proč se zaměřit i na lead generation (sběr kontaktů)
- Jaké jsou výsledky telefundraisingu na příkladu organizace Arnica
Zkusíte si:
- Vytvořit vlastní jednoduchý koncept volání na základě mnou poskytnuté struktury hovoru
- Pokud vyjde čas, a bude to možné v online prostředí, můžeme si zkusit i jeden nebo více zkušebních hovorů
Samir Shanaah
Samir Shanaah aktuálně působí jako koordinátor týmu fundraiserů v ekologické organizaci Arnika a pro politickou stranu Piráti. Před tím působil v Amnesty International, kde si vyzkoušel vše, co se týká telefundraisingu. Telefundraising poznal opravdu od jeho základů. Během posledního roku si ale také osvojil koordinaci a management projektů, jak vybudovat fundraising, co k němu patří za základní kameny po technické a koordinační stránce. Dokáže provést nové fundraisery plánem a strukturováním fundraisingové cestičky od uvítacích emailů, po telefundraising, newslettery, segmentaci dárců.