Na pozadí konkrétních kazuistik realizovaných kampaní v Česku i v zahraničí vás krok za krokem Jan Kroupa provede osvědčenou metodikou pro přípravu, design, testování a realizace kampaně pro velké dárce.
Bude to velmi konkrétní a podrobný návod jak přemýšlet o kampani pro velké dárce, ať už pro vaši organizaci znamená velký dárce cokoliv, protože metodika budování vztahů s velkými dárci zůstává stejná.
Lidé v Česku bohatnou a tak rok od roku přibývá těch, kteří jsou ochotní podpořit dobročinné projekty a organizace významnými dary.
A dobročinným organizacím se čím dál častěji daří je zaujmout, získat si důvěru, přesvědčit je o tom, že realizované programy skutečně budou mít dopad a přinesou potřebnou společenskou změnu.
Jenže začít takový program budovat, když jste s velkými dárci doposud nepracovali, není úplně snadné. Je to velká investice a dlouho trvá, než se začne vracet. Jak zjistíte, jestli to je pro vaší organizaci cesta nebo není? Podle čeho se máte rozhodnout? Můžete si program pro velké dárce dovolit? A můžete si ho nedovolit? Kde začít a jak program postavit?
Na pozadí konkrétních kazuistik realizovaných kampaní v Česku i v zahraničí vás krok za krokem provedeme osvědčenou metodikou pro přípravu, design, testování a realizace kampaně pro velké dárce, abyste na výše uvedené otázky dokázali odpovědět a udělali si jasno v tom, co jsou pro vaší organizaci reálně další kroky v práci s velkými dárci.
PRO KOHO JE KURZ URČEN
Kurz je určen pro vedoucí fundraisingu, fundraiser, pro ředitele a členy správních rad organizací, které zvažují, že se pustí do kampaně pro velké dárce a nejsou si jistí, zda je to pro ně vhodná cesta.
Pro organizace, které už jsou rozhodnuté a plánují program pro velké dárce postavit a nejsou si jisté, kde začít a co všechno je potřeba udělat, aby jejich kampaň byla úspěšná.