BootCamp fundraisingová dílna je pro organizace, které vážně přemýšlejí o tom, že by se konečně pořádně opřely do fundraisingu. Intenzívní, praktická dvoudenní “nalejvárna” jak postavit vaší první nebo novou kampaň pro dárce, jak si všechno naplánovat, koho zapojit, jak nastavit cíle, co očekávat, na co si dát pozor, jak nastavit rozpočet atd… Každý účastník bude odjíždět s jasnou představou o tom, jak na to a s vlastním plánem nové fundraisingové kampaně pro svou organizaci.
Jaká témata si během 2 dnů důkladně osvojíme?
Cíle kampaně. Stanovíme si jasné cíle, ke kterým má naše kampaň směřovat.
Jak jsme na kampaň připraveni. Otestujeme se a včas uděláme nutné změny v organizaci, bez které by neměla kampaň smysl.
Koho chceme oslovit? Důkladně zanalyzujeme cílovou skupinu dárců a potenciálních dárců. Probereme metody analýzy dárců a prospektů podle typů zdrojů.
Vybraná kampaň. Stanovíme si kritéria pro výběr konečné funkční kampaně.
Fundraisingový argument pro kampaň (“Case for Support”)
Nástroje komunikace a adaptace FR argumentu
Marketing a testování kampaně. Bez testování to v žádné fundraisingové kampani nepůjde, protože zpětná vazba dárců nám dost možná teprve otevře oči. A marketing a fundraising jdou ruku v ruce.
Akční plán kampaně. A bez realizačního plánu kampaně to také v týmu organizace nepůjde.
Rozpočet kampaně. Výpočet potenciálu kampaně – počet dárců a průměrné dary.
Vyhodnocení kampaně. Vyhodnocování je klíč. Klíč, na který bude slyšet i vedení organizace při podpoře dalších fundraisingových aktivit.
Při registraci dostanou prioritu účastníci programu FRIN. Další účastníci budou doplněni z předregistrovaných zájemců do celkového počtu 22 lidí.