3dílný fundraisingový webinář pro ředitele, finanční ředitele, vedení organizací, členy správní rady. V loňském roce velmi osvědčený online seminář o 3 částech, který absolvovalo již pár desítek lidí v managementu dobročinných organizací.
Začlenění práce fundraisera do managementu organizace je ještě stále pro mnohé organizace velkou výzvou. A přitom je jasné, že fundraising se bez intenzivní práce a spolupráce v týmu rozvíjet nedá. Jak vybalancovat pracovní tým a nastavit systémy řízení tak, aby se v organizaci fundraising usadil a efektivně přinášel potřebné zdroje?
Témata
- Kdy je čas přijmou fundraisera nebo založit fundraisingový tým?
- Jaké jsou možnosti odměňování? Jaká jsou kritéria hodnocení práce fundraisera?
- Kdy si na sebe má fundraiser vydělat?
- A kdy lze očekávat dlouhodobý a předvídatelný příjem z fundraisingu?
- Jak motivovat ostatní členy týmu, aby spolupracovali na rozvoji zdrojů?
- Jaká je role ředitele a členů správní rady ve fundraisingu?
- Co může rozvoj fundraisingu přinést do organizace kromě peněz?
- Jak je naše organizace na fundraising připravená?
- A má to vůbec cenu? Nebudeme raději nadále „jen psát granty“?
Pojďme se o těchto a dalších otázkách společně bavit.
V rámci kurzu také dostanete 100 otázkový dotazník připravenosti na fundraising a po vyplnění obdržíte vyhodnocení dotazníku. Můžete tak sledovat v čase, jak se Vaše kapacity na fundraising vyvíjí v různých oblastech.
Zveme vás tímto na společný on-line páteční brunch o 3 dílech vždy od 9.30 do 12.30.