Major Donors – významní dárci. Osvědčená metodika kampaně pro významné dárce.

—  Jan Kroupa

Na pozadí konkrétních kazuistik realizovaných kampaní v Česku i v zahraničí vás krok za krokem Jan Kroupa provede osvědčenou metodikou pro přípravu, design, testování a realizace kampaně pro velké dárce.

Bude to velmi konkrétní a podrobný návod jak přemýšlet o kampani pro velké dárce, ať už pro vaši organizaci znamená velký dárce cokoliv, protože metodika budování vztahů s velkými dárci zůstává stejná.

Lidé v Česku bohatnou a tak rok od  roku přibývá těch, kteří jsou ochotní podpořit dobročinné projekty a organizace významnými dary. 

A dobročinným organizacím se čím dál častěji daří je zaujmout, získat si důvěru, přesvědčit je o tom, že realizované programy skutečně budou mít dopad a přinesou potřebnou  společenskou změnu.

Jenže začít takový program budovat, když jste s velkými dárci doposud nepracovali, není úplně snadné. Je to velká investice a dlouho trvá, než se začne vracet. Jak zjistíte, jestli to je pro vaší organizaci cesta nebo není? Podle čeho se máte rozhodnout?  Můžete si program pro velké dárce dovolit? A můžete si ho nedovolit? Kde začít a jak program postavit?

Na pozadí konkrétních kazuistik realizovaných kampaní v Česku i v zahraničí vás krok za krokem provedeme osvědčenou metodikou pro přípravu, design, testování a realizace kampaně pro velké dárce, abyste  na výše uvedené otázky dokázali odpovědět a udělali si jasno v tom, co jsou pro vaší organizaci reálně další kroky v práci s velkými dárci.

 

PRO KOHO JE KURZ URČEN

Kurz je určen pro vedoucí fundraisingu, fundraiser, pro ředitele a členy správních rad organizací, které zvažují, že se pustí do kampaně pro velké dárce a nejsou si jistí, zda je to pro ně vhodná cesta.

Pro organizace, které už jsou rozhodnuté a plánují program pro velké dárce postavit a nejsou si jisté, kde začít a co všechno je potřeba udělat, aby jejich kampaň byla úspěšná.

Registrace
Školitelé
Jan Kroupa
Termín
13. 6. 2024, 9.30 - 16.30
Cena
2350 Kč s DPH
Místo konání
Vzdělávací centrum ČCF, Dukelských hrdinů 500/25A, Praha 7

Názory účastníků

Otevřenost lektora sdílet s námi svoje cenné osobní zkušenosti, přístupnost lektora, plné uvědomění si, jak náročné je kampaně pro major donors uspořádat.
Že i pro naši malou neziskovku existuje možnost získat opravdu velké dary, stačí na tom poctivě pracovat a oslovit dárce správným tématem.
Inspirovala mě kazuistika velkých kampaní vzorových organizací.
Z kampaní které jsme mohli vidět jsem si "vybrala" to jaká cesta bude vhodná pro naši organizaci. Příklady praxe mě velmi překvapily.
Odnáším si uvědomění, že klíčový je pro úspěch dobře vedený rozhovor; umění poslouchat.
Vyjasnil se mi význam kampaně jako takové, věřím, že mám noty pro vlastní aktivitu (první v životě).