Jste v zajetí jazyka projektových dokumentů, záměrů, cílů a výsledků dle zákonných norem? A už víte, že to není jazyk, kterým můžete mluvit s dárci?
Stále si myslíte, že „na mzdy“ a „na provoz“ vám žádný dárce nedá?
Pojďte si s námi ujasnit jak nejlépe předat to, co dělá vaše organizace, ale z pohledu dárců. Pojďte vytvořit tzv. fundraisingový argument a zjednodušit vše do jazyka, kterému dárce dobře porozumí a bude vám rád darovat, ať už pomáháte lidem, dětem, zvířatům, přírodě nebo máte jakoukoliv jinou cílovou skupinu.
- Z tohoto jednodenního kurzu, kde budeme procvičovat a znovu procvičovat, odejdete se svým fundraisingovým argumentem, ke kterému získáte zpětnou vazbu všech účastníků kurzu a školitelky Jany Ledvinové.
- Jste-li pokročilejší, můžete se zamyslet nad fundraisingovými argumenty organizace pro různé cílové skupiny. Tedy najít jiný fundraisingový argument pro individuální dárce, nebo fundraisingový argument nesoucí dlouhodobé systémové změny pro velké dárce a nadace.
Společně tak vystoupíme z jazyka, kterému jsme navyklí, ale který na dárce nefunguje. A zažijeme si důkladným tréninkem, jak dobře formulovat každou větu.
Tento nácvik fundraisingového argumentu je součástí každého vzdělávacího kurzu ČCF. Ale možná jste neměli příležitost se žádného velkého kurzu zúčastnit. Anebo stále tápete. Nebo potřebujete fundraisingový argument obnovit, oprášit, nebo přizpůsobit jiné cílové skupině. Anebo jej máte, ale něco stále nefuguje a nevíte co? Možná je vaše cílová skupina složitá a dárci se k ní prostě nehrnou? Nebojte se to s Janou Ledvinovou zkusit. Má již 20let zkušeností v oblasti fundraisingu.