Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. | Více informací | Rozumím

E-mail marketing a MailChimp pro začátečníky 19.2.2021

Kdy dává smysl začít s e-mail marketingem? Proč je nezbytným pro “hromadnou komunikaci” a “oslovování velké skupiny adresátů”? A jak si to v MailChimp lze jednoduše naklikat?

KDY: 19.2.2021

9.30 – 12.30 hodin ONLINE

ŠKOLITEL: Lukáš Hejna

CENA: 650 Kč (+DPH)

REGISTRACE NA SEMINÁŘ

V rámci workshopu se společně  podíváme na teorii i praxi. Začneme vysvětlením základních principů e-mail marketingu a kdy dává smysl jej využít.

Společně proklikáme MailChimp a jeho základní nastavení.

Podíváme se na to, jak si nastavit list příjemců, jak jej do MailChimp importovat a jak lze provádět takzvanou segmentaci.

Nebude chybět vytvoření a odeslání prvního e-mailu s oslovením – personifikací, bez kterého by žádná komunikace nebyla úspěšná.

A aby nám to šlo lépe od ruky, každý účastník by měl mít předem vytvořen účet v MailChimp, který je v základní verzi zcela zdarma, tzn. stačí si je během pár minut zřídit na: https://login.mailchimp.com/signup/ –> ať můžeme klikat rovnou společně:-)!

 

LUKÁŠ HEJNA

Lukáš Hejna vede fundraising v Nadaci Via, která v České republice rozvíjí témata umění žít spolu (komunitní rozvoj) a umění darovat (filantropie a dárcovství). V Nadaci má na starosti spolupráci a péči o major donors i spolupráci s firemními dárci a partnery. Dlouhodobě se věnuje také tématu online dárcovství, 7 let stál za největší online fundraisingovou platformou Darujme.cz a i dnes se aktivně podílí na kampaních neziskovek jako je Psí život.

 

Pro další dotazy nám pište na team@fundraising.cz. Těšíme se na vás!