Setkávání probíhá od poloviny roku 2020 pouze formou online, a v roce 2021 jsme nastavili formu pravidelného setkávání každý měsíc.
Kluby probíhají každé první úterý v měsíci od 17.00 do 18.30 hodin na ZOOM.
Úterý 10.1. od 17 do 18.30h na ZOOMu
Novoroční setkání s Janou Ledvinovou a Janem Kroupou
Sdílení novinek ve fundraisingu, reflexe roku 2022 a sdílení vlastních úspěchů a neúspěchů kampaní a vánočních kampaní loňského roku.
Nabrání očekávání a potřeb a přání od zájemců o Klub fundraiserů pro rok 2023. Na základě potřeb členů klubu bude vytvořen obsah klubu roku 2023 a osloveni hosté.
První klub je otevřen všem členům i nečlenům, potenciálním zájemcům, nebo jen příznivcům fundraisingu.
Registrace do ZOOM setkání zde.
Úterý 7.2. od 17 do 18.30h na ZOOMu
Host: Jan Gregor, Svět neziskovek
Téma: CEE Fundraising Conference v Bratislavě. Postřehy toho nejlepšího z konference očima hosta Jana Gregora.
Konference s podtitulem The Power Of (Online) Community se zabývala tématy, jako jsou budování vztahů a zapojování komunit, využívání síly komunit pro společenské dobro nebo vliv nedávných událostí na mobilizaci zdrojů. 4 „masterclasses“: o firemním fundraisingu, leadershipu v době velkých změn, budování větších komunit prostřednictvím peer-to-peer fundraisingu a o tom, jak zapojit dárce po skončení krize.
Úterý 7.3. od 17 do 18.30h na ZOOMu
Host: Judita Nechvátalová, Green Cat
Téma: Firemní fundraising a Judity 3 klíče k úspěšnému firemnímu fundraisingu
Úterý 4.4. od 17 do 18.30h na ZOOMu
Host: Helena Štohanzlová, Cesta Domů
Téma: Odkazy ze závěti
Cesta domů postavila ze závěti dům. Jak pracuje s tímto tématem a jak přemýšlí Cesta domů o odkazech ze závěti. Jaká řeší dilemata a etické otázky.
Téma budeme rozvíjet formou rozhovoru s Janem Kroupou.
Úterý 2.5. od 17 do 18.30h na ZOOMu
Host: Jiří Sázel, předseda Brontosaurů v Himálajích
Téma: Kluby přátel
Společně s Jiřím se podíváme na to, jak fungují kluby přátel, rozesílky "newsletterů" a fundraisingové kampaně v rámci klubů přátel. A zeptáme se ho co je třeba členům klubu nabídnout a jestli je vůbec potřeba něco nabízet. A zeptáme se také na čem Brontosauři stavěli "fanouškovství" Brontosaurů v Himálájích. V neposlední řadě se podíváme do historie kde sháněli Brontosauři kontakty pro dárcovské "newslettery".
Moderuje: Jana Ledvinová
Úterý 6.6. od 17 do 18.30h na ZOOMu
Host: Tomáš Vyhnálek, ředitel fundraisingového oddělení, Člověk v tísni
Nastavení týmu v organizaci
Jak tým v Člověku v tísni rostl? Kdy a na základě čeho jste přijímali nové lidi do týmu? Podle čeho se rozhodujete o jeho velikosti a kdo o tom všechno rozhoduje? Pokud byste dnes stavěli znovu FR tým, jak byste postupovali? - celý tým najednou / nebo jeho postupné nabalování? Jaké by byly role? Jak by byl napojený na ostatní týmy v organizaci a na které?
Moderuje: Jan Kroupa
Úterý 5.9. od 17 do 18.30h na ZOOMu
Hosté: Eduard Marček, Slovenské centrum fundraisingu a Jan Gregor, Svět Neziskovek
Téma: Česko-slovenská fundraisingová konference v Praze
Moderuje: Jan Kroupa
Úterý 3.10. od 17 do 18.30h na ZOOMu
Host: Renata Kutina Vášová, Hospic sv. Štěpána
Téma: Kontakty z benefičních akcí, jejich mobilizace, běh pro hospice
Jak organizovat benefiční akce? Jak pracovat s kontakty, dárci a jak je mobilizovat? O tom všem si budeme povídat s Renatou Vášovou z Hospice sv.Štěpána v Litoměřicích.
Úterý 7.11. od 17 do 18.30h na ZOOMu
Hosté:
Marcela Murgašová, výkonná ředitelka Nadace Blíž k sobě
Petr Cabák, 3WFoundation
Téma: Firemní a rodinné nadace.
Jak nastavují firemní a rodinné nadace strategii? Jak si vybírají partnery a co od nich očekávají?
Moderuje: Jan Kroupa
Pondělí 4.12. OPEN SPACE a živé setkání od 9.30 do 15.30h
Cena nad rámec členství v Klubu: 500 Kč + DPH / účastník. Registrace na Open Space je nutná.
V ceně je zajištěno občerstvení po celý den