Představte si, co vše se stane, když se naučíte úspěšně spolupracovat s firmami. Jejich oslovování povede k novým partnerstvím a ta vám přinesou radost a vaší neziskovce peníze.
S tím „jak na to“ se můžete trápit sami. Nebo to rozlouskneme společně v tomto kurzu. Zjistíte, jak oslovovat ty pravé. A jak dovést oslovení k požadovanému cíli. Zkombinujeme teorii, vydařené příklady a praxi.
Nacvičíme si skutečný telefonát a rozhovor s dárcem. To bude i trochu bolet, ale neskutečně vás to posune. A protože stokrát nic umořilo nejednoho fundraisera, podíváme se i na to, kde načerpáte energii a sílu.
Seminář vám nejvíc pomůže, pokud:
- Oslovujete firmy, ale výsledek není nic moc.
- Řešíte ztrátu firemních partnerů a přemýšlíte, jak získat nové.
- Ubyly vám příjmy z individuálního fundraisingu, a proto se chcete vrhnout na firemní. Nejste si však jisti, jak na to.
- Firemní fundraising vám funguje, ale cítíte, že by výsledky mohly být ještě lepší.
- Začínáte s firemním fundraisingem. Ale opravdu už začínáte, ne že si říkáte, jaké by to bylo pěkné spolupracovat s firmami.
O Juditě Nechvátalové
Judita vede projekt společensky prospěšného podnikání GreenCat, což je ekologická reklamní agentura. V letech 2009-14 vytvářela fundraising a PR Sdružení TEREZA. Před tím působila ve velké reklamní agentuře a měla na starosti velké klienty z ČR i korporátní značky. Její vášní je ekologie, příroda a záchrana tvorů, věcí i ideálů.