Představte si, co vše se stane, když se naučíte úspěšně spolupracovat s firmami. Jejich oslovování povede k novým partnerstvím a ta vám přinesou radost a vaší neziskovce peníze. S tím „jak na to“ se můžete trápit sami. Nebo to rozlouskneme společně v tomto kurzu. Zjistíte, jak oslovovat ty pravé. A jak dovést oslovení k požadovanému cíli. Zkombinujeme teorii, vydařené příklady a praxi.
Nacvičíme si skutečný telefonát a rozhovor s dárcem. To bude i trochu bolet, ale neskutečně vás to posune.
Obsah kurzu: 3 klíče k úspěšnému firemnímu fundraisingu
1. klíč
Správné vytipování firmy/firem, které oslovíme
Zaměříme se na logiku, podle které vybíráme budoucí partnery.
Kolik firem oslovit, abychom měli naději na úspěch = čísla jsou neúprosná. Takže budeme počítat.
2. klíč
Jak oslovit
Koho a kdy?
Strategie jak zaujmout.
Postup oslovování.
Podoba oslovení = nabídka.
3. klíč
Umění „prodejního“ rozhovoru
Tuto část podle mě velmi podceňujeme a zcela neprávem.
Zaujali jste, jdete na schůzku a právě v tento moment se rozhoduje o vašem vítězství, či neuspěchu.
Co je to rozhodující?
Vaše schopnost vést rozhovor žádoucím směrem: poslouchat, poslouchat a ptát se. Nabídnout to pravé a plácnout si na další spolupráci.
S touto dovedností pak souvisí celá spolupráce a péče o partnera.
Často se řeší první dva klíče, ale ten třetí – rozhodující – se opomíjí.
Je třeba se k tomu dozvědět teorii a pak si to v praxi vylepšovat.
Na kurzu získají účastníci maximální základ k úspěšným jednáním.
O Juditě Nechvátalové
Judita vede projekt společensky prospěšného podnikání GreenCat, což je ekologická reklamní agentura. V letech 2009-14 vytvářela fundraising a PR Sdružení TEREZA. Před tím působila ve velké reklamní agentuře a měla na starosti velké klienty z ČR i korporátní značky. Její vášní je ekologie, příroda a záchrana tvorů, věcí i ideálů.
Video medailonek Judity jako mentorky programu FRIN
