Zhruba 10 velkých kampaní pro významné dárce proběhlo v posledních letech v ČR a Jan Kroupa byl u mnohých z nich jako konzultant.
Má za sebou kampaně v ČR i zahraničí: „Největší kampaň, na které jsem pracoval, byla na 100 milionů eur, ta nejmenší na 8 milionů korun. Zkušenost je ale přenositelná a na velikosti kampaně záleží mnohem méně, než by si člověk myslel. Práce s významnými dárci je podobná, ať už pro některé organizace znamená významný dar nižší deseti tisíce korun nebo statisíce korun,“ sdělil na ochutnávce ke kampani pro významné dárce minulý týden.
Ve čtvrtek 22. 5. máte možnost opět po roce od Jana Kroupy získat cenné know i osobní zkušenosti ke kampani pro významné dárce.
„Metodika na kurzu bude vycházet z kanadské kampaně a jednotlivým jejím prvkům je dobré se v práci s významnými dárci opravdu věnovat a jednotlivé kroky nepřeskakovat. Zkušenost mnohých úspěšných kampaní velí odpracovat každý krok a tuto osvědčenou metodiku následovat.“
Letos bude seminář Jana Kroupy mimořádně doplněný workshopem Jana Straky a Kryštofa Vosátky. Oba jsou zkušení fundraiseři, kteří dnes pracují pro soukromé nadace. Společně se všichni potkali při úspěšné kampani pro Učitel naživo na 180 milionů korun.
Nyní pro ČCF připravili Jan Straka a Kryštof Vosátka kurz práce s velkými dárci v praxi. Je to návazný kurz k úvodnímu 1 dennímu kurzu Jana Kroupy, který je více metodický.
Jan Straka a Kryštof Vosátka se víc zaměřili na impact a formulování argumentace pro dárce. Bude to tedy workshop více o komunikaci s dárci a komunikaci dopadu.
Práce s významnými dárci představuje pro fundraisery úplně jiný druh práce. A odlišné dovednosti, které fundraiser potřebuje. „Základní dovedností je konverzace. Nepomůže ani email, ani telefon, i když je budete používat. Zásadní jsou osobní schůzky s dárci a filantropická konverzace,“ zdůrazňuje Jan Kroupa.
Kurz s Janem Kroupou k Major Donors
Workshop s Janem Strakou a Kryštofem Vosátkou k Major Donors