Freelancer, Full or part-time · Czechia Remote, Czech Republic (Prague)
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který*á bude mít na starosti získávání finančních darů od hlavních dárců*kyň a institucionálních finančních podporovatelů. Máš skvělé komunikační dovednosti, baví tě budovat a pečovat o vztahy, dokážeš porozumět potřebám a požadavkům našich dárců*kyň a institucionálních podporovatelů, ale také navrhovat vhodná řešení? Dej nám o sobě vědět.
- Umístění: Praha nebo dálkově (Česká republika)
- Hodiny: 80-160 hodin měsíčně
- Zodpovídá: Co-Director, ProVeg Czechia
Oblasti působnosti
- Vyvinutí vlastní strategie a její implementace k získání významných příjmů od hlavních dárců*kyň a institucionálních finančních podporovatelů:
- akvizice hlavních a firemních dárců prostřednictvím osobních schůzek (60%);
- aktivní vyhledávání a řízení grantových výzev, projektů a žádostí o granty a dotace (40%);
- vypracování plánu získávání finančních darů od hlavních dárců*kyň, který je v souladu s cíli organizace a obsahuje strategie pro identifikaci dárců*kyň, oslovování a péče o stávající dárce*kyně;
- průběžné hodnocení a zdokonalování strategií získávání finančních darů na základě trendů dárců*kyň, analýzy trhu a osvědčených postupů v péči o hlavní dárce*kyně;
- zpracování fundraisingové strategie ve spolupráci s vedením organizace.
- Budování a řízení portfolia individuálních hlavních dárců*kyň a institucionálních finančních podporovatelů:
- identifikace a prioritizace potenciálních hlavních dárců*kyň prostřednictvím průzkumu sítí a příležitostí k zapojení;
- navázání a péče o vztahy s jednotlivými osobami s vysokým čistým jměním prostřednictvím personalizované komunikace, setkání, akcí a dalších možností kontaktu;
- zajištění vynikající péče o hlavní dárce*kyně poskytnutím včasných a významných aktualizací o dopadu jejich příspěvku;.
- implementace strategií uznání, jako jsou personalizované dopisy s poděkováním, události na počest dárců*kyň a exkluzivní příležitosti k zapojení, s cílem vyjádřit vděk a rozvíjet dlouhodobé vztahy.
- Zodpovědnost za organizaci událostí a schůzek za účelem dosažení našich cílů ve sběru finančních prostředků od individuálních/skupinových dárců*kyň.
- Účast na prezentačních a společenských akcích:
- plánování a realizace exkluzivních událostí, setkání a programů na uznání dárců*kyňs cílem prohloubení vztahů;
- zastupování organizace na networkingových akcích, konferencích a setkáních zaměřených na dárce*kyně s cílem rozšířit dárcovskou základnu a posílit partnerství v rámci filantropické komunity.
- Tvorba kampaní ve spolupráci s PR a prezentování organizace:
- úzká spolupráce s komunikačním týmem na přípravě prezentačních materiálů a sdělení, zajištění konzistence v brandingu a vyprávění příběhů ve všech komunikacích s dárci*kyněmi;
- spolupráce s manažerkami projektů k získání poutavých informací o výsledcích projektů a úspěšných příbězích pro reportování dárcům*kyním a jejich zapojení;
- spolupráce na textech, správě webu a přípravě vizuálů pro jednotlivé projekty;
- vytváření poutavých a přizpůsobených návrhů, výkladů a prezentací, které artikulují misi organizace, dopady a finanční potřeby přizpůsobené individuálním zájmům a preferencím dárců*kyň;
- vytváření přesvědčivých příběhů, které demonstrují hodnotu a význam podpory od hlavních dárců*kyň při prosazování iniciativ organizace.
- Správa dat a reportování:
- udržování přesných a aktualizovaných záznamů o dárcích*kyních v databázi CRM, sledování interakcí, preferencí a historie příspěvků;
- pravidelné generování reportů a analýz o aktivitách získávání finančních darů od hlavních dárců*kyň, poskytování informací o metrikách angažovanosti dárců*kyň, pokroku ve sbírání finančních prostředků a oblastech pro zlepšení, které budou sloužit k podpoře rozhodování.
Kvalifikace
- schopnost aktivního naslouchání a pochopení potřeb hlavních dárců*kyň a institucionálních finančních podporovatelů;
- výborné komunikační dovednosti, reprezentativní vystupování a přesvědčivý projev;
- minimálně 2 roky zkušeností v oblasti fundraisingu;
- aktivní znalost anglického jazyka;
- silné organizační a vyjednávací schopnosti a schopnost plánovat a koordinovat více úkolů současně;
- chuť rozvíjet své znalosti a dovednosti, učit se a růst;
- schopnost pracovat samostatně;
- pracovat s nástroji jako jsou Wrike a Slack, (pokud jsi s nimi ještě nepracoval*a, tak ti vše ukážeme a naučíme);
- ztotožnit se s naší vizí a misí.
Výhody spolupráce s námi
- práce na 20-40 hodin týdně;
- odpovědnou a důležitou práci v organizaci se silnou vizí (chceme nahradit 50 % živočišných produktů rostlinnými a kultivovanými potravinami do roku 2040) #50by40;
- prostor pro seberealizaci a kreativitu;
- inkluzivní pracovní tým;
- home office;
- vzdělávací a další benefity;
- adekvátní fixní finanční odměnu.
Kdy?
Uzávěrka přihlášek: do obsazení pozice
Další informace
Dočetl*a jsi až sem a máš zájem? Pak vyplň tento formulář a přihlas se tak do výběrového řízení. Výběrové řízení nemá určený termín uzavření přijímání přihlášek. Ty budeme průběžně posuzovat a vybrané zájemce*kyně jako první pozveme na online pohovor. Nástup je možný po uzavření výběrového řízení ihned.
Výběrové řízení má 2-3 kola:
- Pohovor se spoluředitelkou ProVeg Česko
- Vypracování dvou úkolů a následná prezentace jednoho z nich
- Případný dodatečný pohovor s dalšími členy*kami týmu ProVeg Česko
V rámci procesu přihlášky byste nám mohli poskytnout odpovědi o délce 200-300 slov na každou z následujících otázek:
- Můžete uvést příklad situace, kdy jste museli kreativně přemýšlet, abyste získali významný dar? Jak velký dar se vám podařilo získat?
- Jaké jsou podle vás nejúčinnější taktiky pro rozvíjení dlouhodobých a úspěšných vztahů s hlavními dárci?
- Dokážete nám vyprávět o situaci, kdy jste museli řešit obtížný vztah s hlavním dárcem? Jak se vám podařilo úspěšně řídit tento vztah?
O nás
ProVeg International je organizace zvyšující povědomí o potravinách, která pracuje na transformaci globálního potravinového systému nahrazením živočišných produktů rostlinnými a kultivovanými alternativami do roku 2040.
ProVeg spolupracuje se všemi relevantními zúčastněnými stranami na vytvoření potravinového systému, kde si každý vybírá lahodné a zdravé jídlo, které je dobré pro všechny lidi, zvířata a naši planetu.
ProVeg získala cenu OSN Momentum for Change a úzce spolupracuje s klíčovými agenturami OSN zabývajícími se potravinami a životním prostředím. Máme status pozorovatele u UNFCCC a IPCC, zvláštní poradní status u ECOSOC a jsme akreditováni pro UNEA.
ProVeg vytváří globální dopad, s pobočkami v 11 zemích na čtyřech kontinentech a více než 200 zaměstnanci a zaměstnankyněmi.