Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. | Více informací | Rozumím

Sociální sítě: jak na Facebook a grafiku v malé organizaci 26.3.2021

V tomto semináři se s Monikou Skopalovou z Nadace Via podrobněji zaměříme na práci s Facebookem. Dozvíte se něco o tom, jak budovat základnu fanoušků, co všechno ovlivňuje dosah vašich příspěvků, jaký je rozdíl mezi facebookovou stránkou a skupinou, výhody a úskalí placené propagace i to, že na dobře vypadající obrázky nepotřebujete nutně externího grafika…. protože si sami na semináři vyzkoušíte práci s grafickým nástrojem Canva. A uvidíte, že váš grafický svět se rozdělí na život před Canvou a po Canvě 🙂 

Rádi bychom, aby i v online podobě byl seminář zábavný, interaktivní a především přínosný. Proto
bude možné v případě vašeho zájmu sdílet během semináře odkaz na facebookové stránky vaší
organizace a získat na ně zpětnou vazbu.

Pro práci s Canvou pošleme přihlášeným s předstihem video návody, na základě kterých si (opět v případě zájmu) vyzkoušíte vytvoření vlastního grafického návrhu. Vaši tvorbu si pak také společně nasdílíme.

Seminář je určen pro začátečníky a nebudeme se v něm do hloubky věnovat práci s Business
Managerem ani streamovacím nástrojům. Tento seminář nejvíce využije menší organizace, kde jsou začátečníci až středně pokročilí v nástroji Facebook a nástroji Canva. A organizace, která nemá prostředky na to mít vlastního PR člověka, ale musí si vystačit na základní záležitosti ze svých lidských zdrojů.

KDY: 26.3.2021

9.30 – 12.30 online

ŠKOLITELKA: Monika Skopalová, Nadace Via

CENA: 650 Kč (+DPH)

REGISTRACE ZDE

V případě jakýchkoliv dotazů, pište na team@fundraising.cz.

 

Medailonek – Monika Skopalová

Má za sebou studia médií, žurnalistiky a genderu. Vyzkoušela si několik let v reklamní branži i práci na Úřadu vlády, a poslední 4 roky pracuje v nezisku, který je jejímu srdci nejblíž. V Nadaci Via má na starosti správu sociálních sítí, práci s Canvou a píše ViaCafé – nadační newsletter. Baví ji slovní hříčky, marketingový bizár a použití psychologie v komunikaci.