PROSINEC
Klub fundraiserů proběhl naživo v rámci OPEN SPACE
8.12. 2022, 9.30 -15.30h
Cena za účast na Klubu FR nad rámec členství v celoročním klubu: 500 Kč + DPH/účastník.
LISTOPAD
Úterý 1.11. od 17 do 18.30h na ZOOMu
Jan Straka, Učitel naživo z.s.
www.ucitelnazivo.cz | www.reditelnazivo.cz
Dlouhodobá fundraisingová strategie a vize v organizaci.
ŘÍJEN
Úterý 4.10. od 17 do 18.30 na ZOOMu
Adéla Vojáčková, Nadace Via
Portál Darujme.cz Propojení Darujme na sociální sítě. Změny a plány v Darujme pro následující období.
ZÁŘÍ
Úterý 6.9. od 17 do 18.30 na ZOOMu
Lukáš Hejna, vedoucí fundraisingu Nadace Via
Milan Vlasák, fundraiser Charita Česká republika
Tereza Jakešová, péče o dárce Post Bellum
Emergency sbírky a kontakt s dárci. Sdílení získaných zkušeností a doporučení, co se daří / nedaří, povedlo / nepovedlo v dřívějších sbírkách. Po 10minutovém vstupu každého z pozvaných hostů otevřeme diskuzi s účastníky klubu fundraiserů.
Facilituje: Jana Ledvinová
ČERVEN
Úterý 7.6. od 17 do 18.30 na ZOOMu
Zdeňka Sobotová, vedoucí oddělení péče o dárce Diakonie Českobratrské církve evangelické
Zdeňka Sobotová přijala pozvání do Klubu fundraiserů, kam jsme ji pozvali, aby s námi sdílela zkušenosti Diakonie s jejich úspěšným telefundraisingem a konverzí jednorázových na pravidelné dárce.
KVĚTEN
Úterý 3.5.2022 od 17 do 18.30 na ZOOMu
Jakub Roun, vedoucí oddělení komunikace a fundraisingu, Armáda spásy v ČR
Kampaň Nocleženka pro individuální dárce
Jakub Roun s námi bude sdílet zkušenosti, výsledky, doporučení, které v týmu získali v rámci velmi úspěšné kampaně pro lidi bez domova Nocleženka. A na co se budeme Jakuba ptát?
Jak přišli na ten nápad?
Jak testovali, jestli to klapne?
Jak nastavovali komunikaci s jednotlivými segmenty dárců?
Jak to zvládali personálně?
Jaké měli na začátku v kampani obavy?
Kolik mají dárců, jak se mění počty podle počasí?
Jak jim děkují, co jim nabízejí? Kolik přispívá opakovaně?
Co připravují dál - v následujících letech?
Jak to plánují?
Kolik dárců jim nechává telefon? Budou s ním nějak pracovat?
Pomohl jim program FRIN, kterého se účastnili? A jakým způsobem?
DUBEN
Úterý 5.4.2022 od 17 do 18.30 na ZOOMu.
Pavel Hrica, ředitel slovenské organizace Cesta von.
Téma: Firemní ambasadoři, influenceři, dobrovolníci ve FR.
Jana Ledvinová se bude vyptávat Pavla Hrici na zapojování dobrovolníků a influencerů do fundraisingu. Pavol Hrica nám také sdělí jak zapojovali kabinet partnerů do fundraisingové kampaně. A poví nám i o sbírce, video klipu pro děti, nebo o návštěvě prezidentky Čaputové a její podpoře pro program Omama. Je toho opravdu více než dost, co s námi v rámci klubu fundraiserů může Cesta von a Pavel Hrica sdílet.
BŘEZEN
Úterý 1.3.2022 od 17 do 18.30
Host: Denisa Havrdová, firma Papelote
Téma: Firemní dárcovství z pohledu firem. Aneb "Co za to?"
Denisa Havrdová z firmy Papelote
Hostem Jana Kroupy bude Denisa Havrdová, která spolupracuje s neziskovými organizacemi Cesta domů a Zachraň jídlo.
Budeme se jí ptát na firemní dárcovství Papelote:
Proč to děláte? Co vás na tom baví? Co vás na tom nebaví? Kdy vám to dává smysl a kdy ne? Jak si vybíráte? Jak se to vztahuje k vašim firemním hodnotám a kultuře? atd.
ÚNOR
Úterý 1.2.2022 od 17 do 18.30 na ZOOMu.
Host: Judita Nechvátalová, Green Cat
Téma: Firemní dárcovství
Otázky, které Judita zodpovídala na základě poptávky od členů Klubu fundraiserů:
- Jak oslovit, získat, udržet si firemní dárce - co se za poslední 2 roky změnilo?
- Jak obnovit spolupráci u firem, které byly zasaženy covidem a jak firmy znovu namotivovat
- Jak získat 1-2 stabilní firemní partnery pro dlouhodobou spolupráci?
- Ambasadorství u dobrých firemních partnerů
První setkání roku 2022 proběhlo s Janou Ledvinovou a Janem Kroupou za ČCF
LEDEN
11. 1. 2022 od 17 do 18.30 hodin
Téma: Aktuální výzvy a situace ve fundraisingu
První klub je otevřen všem členům i nečlenům, potenciálním zájemcům, nebo jen příznivcům fundraisingu. Registrace zde.
Budeme sdílet aktuální výzvy ve fundraisingu, pobavíme se o situaci v dárcovství v ČR, budeme společně hledat odpovědi na otázky, kterými se zabýváme. Po uplynulém období, které přineslo nám všem nutné změny v oblasti technologií, CRM systémů, online fundraisingu a s tím související zlepšování péče o dárce, můžeme možná trochu vydechnout a zabývat se tím, kudy dál. Možná už mnozí z nás mají i víceletou strategii organizace na papíře. A možná někteří stále ještě tápou. Pro všechny je Klub fundraiserů, otevřená platforma sdílení a vzdělávání, otázek a odpovědí z různých tématických oblastí.