Hnutí DUHA hledá vedoucí*ho týmu Individuálního fundraisingu

Vedoucí týmu povede tým profesionálek a bude zodpovídat za další rozvoj fundraisingu a participovat na strategickém plánování rozvoje organizace.

Místo výkonu práce: Brno nebo Praha

Nástup: říjen 2024

Jedná se o zástup za rodičovskou dovolenou.

Rozsah práce: pružná, úvazek 40 hodin týdně (1,0 úvazek)

  • Mzda na plný úvazek: 40 000 – 43 000 Kč měsíčně podle zkušeností a kompetencí
  • Stravenkový paušál 90 Kč/den nebo příspěvek na penzijní připojištění 1700 Kč/měs (celý úvazek)
  • Pololetní odměna až 30 000 Kč (dle pracovních výsledků)

Kdo jsme?

Už třicet let dosahujeme konkrétních změn ve prospěch lidí a přírody. Dokážeme rozhýbat politiky a úřady, jednáme s firmami a pomáháme domácnostem. Přečtěte si více o našich úspěších. Do naší práce se zapojují desetitisíce lidí, téměř 7 000 dárkyň a dárců pravidelně posílá finanční příspěvky. Po našem boku stojí stovky známých osobností a špičkové vědkyně a vědci. Naše kampaně proměňují energetiku, nastavují trendy v péči o lesy a půdu a chrání divočinu a šelmy.

Co tě u nás čeká:

  • smysluplná práce a možnost podílet se na dosažení skutečných změn v ochraně životního prostředí a rozvoje společnosti udržitelným směrem;
  • inspirativní prostředí a prostor pro využití vlastních nápadů;
  • organizační kultura založená na jasné struktuře a kompetencích, autonomii a sebereflexi, vzájemné důvěře, atmosféře přátelství a důrazu na spolupráci;
  • možnost školení, účasti na konferencích a využívání supervizí či facilitace;
  • možnost řídit si svůj čas;
  • zázemí a kancelář v centru Brna nebo v centru Prahy dle vlastního výběru; 
  • 25 dnů dovolené, 10 sick days, pružná pracovní doba a možnost částečně pracovat z domu;  
  • služební notebook, služební telefonní číslo, výhodný tarif na osobní číslo.

Co budou tvé hlavní úkoly?

Řízení a strategický rozvoj individuálního fundraisingu:

  • Řízení a rozvoj metod a kampaní individuálního fundraisingu.
  • Zodpovědnost za naplňování cílů individuálního fundraisingu podle Strategického plánu Hnutí DUHA.
  • Řízení naplňování metody Telefundraisingu, metody Lead generation, metody Major Donors, firemního dárcovství a legacy giving.
  • Rozhodování o použití prostředků individuálního fundraisingu a čerpání peněz v rámci schváleného rozpočtu.
  • Dohled nad fungováním benefičního obchodu.
  • Plánování práce a zajištění zázemí pro oddíl individuálního fundraisingu.
  • Spolupráce s experty a komunikačními specialisty/kami organizace.
  • Rozvoj vztahů s externími partnery a Koalicí za snadné dárcovství.

Zajištění personálního vedení:

  • Vedení a řízení práce týmu, rozdělení práce, kontrola výsledků, hodnocení práce.
  • Organizační a odborný rozvoj týmu.
  • Nábor a zaučení nových pracovníků, výroční hodnocení a podpora zvyšování kvalifikace zaměstnanectva.
  • Spolupráce na řízení Hnutí DUHA.
  • Spolupráce na strategickém plánování rozvoje organizace.

Co bys měl*a umět a mít?

  • Vysoký stupeň sebeřízení a time managementu. 
  • Schopnost strategického plánování a analytického myšlení.
  • Zkušenosti s řízením týmu (5–12 lidí).
  • Zkušenost s individuálním fundraisingem.
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti.
  • Ochota vzdělávat se a přinášet nápady ke zlepšení.
  • Angličtina (schopnost komunikovat písemně i ústně, úroveň zhruba B1–2).

Jak poznáme, že k nám patříš?

  • Nemusíš se vše učit od píky, máš již zkušenosti a naskočíš do zaběhnutého týmu.
  • Fundraising považuješ za nedílnou součást života organizace.
  • Baví tě témata, kterými se naše organizace zabývá, a chceš se podílet na jejich realizaci.

Pokud chceš vědět, s kým budeš v organizaci spolupracovat, tak mrkni sem: https://www.hnutiduha.cz/o-nas/nasi-lide.

Zaujala tě naše nabídka?

Tak pošli do 13. 8. 2024 (včetně) na adresu pracujsnamiv@hnutiduha.cz(odkaz odešle e-mail) přihlášku, která bude obsahovat: 

  • motivační dopis, kde shrneš předešlou zkušenost nebo zkušenosti s individuálním fundraisingem – na jakém projektu nebo kampani to bylo, jakého úspěchu si v této oblasti ceníš a kdy ses nejvíc poučil/a; 
  • strukturovaný životopis a (pokud máš) odkaz na tvůj LinkedIn profil.

Po uzávěrce Tě kontaktujeme a následně s vybranými zájemci a zájemkyněmi proběhne osobní setkání a rozhovor v Brně v týdnu od 20. 8. (nebo jindy podle domluvy). Setkání bude spojené s praktickými úkoly souvisejícími s pracovní pozicí. Pro více informací se obracej na martina.hlavata@hnutiduha.cz(odkaz odešle e-mail).

Celý inzerát