Fundraising Friendly: Jak nastavit fundraising v organizaci
Fundraisingový seminář pro ředitele, členy správní rady a fundraisery (On line)
(Děkujeme, tento seminář je již zcela obsazen. Hlásit se můžete již nyní na nově vypsaný termín na podzim 2021).
Přinášíme zcela nový seminář, který je vyvolán poptávkou z řad fundraiserů, ale i managementu organizací.
Začlenění práce fundraisera do managementu organizace je ještě stále pro mnohé organizace velkou výzvou. A přitom je jasné, že fundraising se bez intenzivní práce a spolupráce v týmu rozvíjet nedá. Jak vybalancovat pracovní tým a nastavit systémy řízení tak, aby se v organizaci fundraising usadil a efektivně přinášel potřebné zdroje?
ŠKOLITELÉ: Jana Ledvinová, Jan Kroupa, České centrum fundraisingu
Hosté: Experti na vybraná témata podle přání účastníků
KDY: Páteční brunch, každý druhý měsíc, poslední pátek v měsíci, vždy od 9:30 do 12:30.
Páteční brunch – 1. cyklus 3 seminářů
26. února – 9:30 – 12:30
30. dubna – 9:30 – 12:30
25. června – 9:30 – 12:30
CENA: 1.600 Kč + DPH
REGISTRUJTE SE PROSÍM ZDE ONLINE
TÉMATA:
Kdy je čas přijmou fundraisera nebo založit fundraisingový tým?
Jaké jsou možnosti odměňování? Jaká jsou kritéria hodnocení práce fundraisera?
Kdy si na sebe má fundraiser vydělat?
A kdy lze očekávat dlouhodobý a předvídatelný příjem z fundraisingu?
Jak motivovat ostatní členy týmu, aby spolupracovali na rozvoji zdrojů?
Jaká je role ředitele a členů správní rady ve fundraisingu?
Co může rozvoj fundraisingu přinést do organizace kromě peněz?
Jak je naše organizace na fundraising připravená?
A má to vůbec cenu? Nebudeme raději nadále „jen psát granty“?
Pojďme se o těchto a dalších otázkách společně bavit.
Zveme vás tímto na společný on-line Páteční brunch, každý druhý měsíc, poslední pátek v měsíci, vždy od 9:30 do 12:30
Těšíme se.
Jana Ledvinová a Jan Kroupa