Vedoucí týmu povede tým profesionálek a bude zodpovídat za další rozvoj fundraisingu a participovat na strategickém plánování rozvoje organizace.
Místo výkonu práce: Brno nebo Praha | Nástup: říjen 2024 Jedná se o zástup za rodičovskou dovolenou. |
Rozsah práce: pružná, úvazek 40 hodin týdně (1,0 úvazek) |
|
Kdo jsme?
Už třicet let dosahujeme konkrétních změn ve prospěch lidí a přírody. Dokážeme rozhýbat politiky a úřady, jednáme s firmami a pomáháme domácnostem. Přečtěte si více o našich úspěších. Do naší práce se zapojují desetitisíce lidí, téměř 7 000 dárkyň a dárců pravidelně posílá finanční příspěvky. Po našem boku stojí stovky známých osobností a špičkové vědkyně a vědci. Naše kampaně proměňují energetiku, nastavují trendy v péči o lesy a půdu a chrání divočinu a šelmy.
Co tě u nás čeká:
- smysluplná práce a možnost podílet se na dosažení skutečných změn v ochraně životního prostředí a rozvoje společnosti udržitelným směrem;
- inspirativní prostředí a prostor pro využití vlastních nápadů;
- organizační kultura založená na jasné struktuře a kompetencích, autonomii a sebereflexi, vzájemné důvěře, atmosféře přátelství a důrazu na spolupráci;
- možnost školení, účasti na konferencích a využívání supervizí či facilitace;
- možnost řídit si svůj čas;
- zázemí a kancelář v centru Brna nebo v centru Prahy dle vlastního výběru;
- 25 dnů dovolené, 10 sick days, pružná pracovní doba a možnost částečně pracovat z domu;
- služební notebook, služební telefonní číslo, výhodný tarif na osobní číslo.
Co budou tvé hlavní úkoly?
Řízení a strategický rozvoj individuálního fundraisingu:
- Řízení a rozvoj metod a kampaní individuálního fundraisingu.
- Zodpovědnost za naplňování cílů individuálního fundraisingu podle Strategického plánu Hnutí DUHA.
- Řízení naplňování metody Telefundraisingu, metody Lead generation, metody Major Donors, firemního dárcovství a legacy giving.
- Rozhodování o použití prostředků individuálního fundraisingu a čerpání peněz v rámci schváleného rozpočtu.
- Dohled nad fungováním benefičního obchodu.
- Plánování práce a zajištění zázemí pro oddíl individuálního fundraisingu.
- Spolupráce s experty a komunikačními specialisty/kami organizace.
- Rozvoj vztahů s externími partnery a Koalicí za snadné dárcovství.
Zajištění personálního vedení:
- Vedení a řízení práce týmu, rozdělení práce, kontrola výsledků, hodnocení práce.
- Organizační a odborný rozvoj týmu.
- Nábor a zaučení nových pracovníků, výroční hodnocení a podpora zvyšování kvalifikace zaměstnanectva.
- Spolupráce na řízení Hnutí DUHA.
- Spolupráce na strategickém plánování rozvoje organizace.
Co bys měl*a umět a mít?
- Vysoký stupeň sebeřízení a time managementu.
- Schopnost strategického plánování a analytického myšlení.
- Zkušenosti s řízením týmu (5–12 lidí).
- Zkušenost s individuálním fundraisingem.
- Výborné organizační a komunikační dovednosti.
- Ochota vzdělávat se a přinášet nápady ke zlepšení.
- Angličtina (schopnost komunikovat písemně i ústně, úroveň zhruba B1–2).
Jak poznáme, že k nám patříš?
- Nemusíš se vše učit od píky, máš již zkušenosti a naskočíš do zaběhnutého týmu.
- Fundraising považuješ za nedílnou součást života organizace.
- Baví tě témata, kterými se naše organizace zabývá, a chceš se podílet na jejich realizaci.
Pokud chceš vědět, s kým budeš v organizaci spolupracovat, tak mrkni sem: https://www.hnutiduha.cz/o-nas/nasi-lide.
Zaujala tě naše nabídka?
Tak pošli do 13. 8. 2024 (včetně) na adresu pracujsnamiv@hnutiduha.cz(odkaz odešle e-mail) přihlášku, která bude obsahovat:
- motivační dopis, kde shrneš předešlou zkušenost nebo zkušenosti s individuálním fundraisingem – na jakém projektu nebo kampani to bylo, jakého úspěchu si v této oblasti ceníš a kdy ses nejvíc poučil/a;
- strukturovaný životopis a (pokud máš) odkaz na tvůj LinkedIn profil.
Po uzávěrce Tě kontaktujeme a následně s vybranými zájemci a zájemkyněmi proběhne osobní setkání a rozhovor v Brně v týdnu od 20. 8. (nebo jindy podle domluvy). Setkání bude spojené s praktickými úkoly souvisejícími s pracovní pozicí. Pro více informací se obracej na martina.hlavata@hnutiduha.cz(odkaz odešle e-mail).