Naše dárce získáváme pro společnou vizi, pečujeme o ně, upřímně reportujeme příběhy, výsledky i dopad a jsme otevřeni nápadům. S dárci spolupracujeme vždy individuálně, podpora je pro nás závazkem a projevem důvěry. I proto usilujeme o dlouhodobost. Nehledáme zkratky, doménou práce fundraisingu u nás jsou dárci a podpora ze soukromé sféry, nikoliv dotace od státu nebo EU.
Hledáme člověka, který se nebojí výzev, je výkonný, má energii, kontakty a chuť se učit. Je samostatný, rychlý, flexibilní i důsledný a zodpovědný. Je otevřený novým lidem, názorům, příležitostem, věcem i technologiím.
Do týmu rádi přivítáme člověka, který má nápady a příležitosti nejen rád vykopne, ale také spolupracuje v týmu a umí věci dotáhnout. Fundraising není věda a jen přesvědčený může přesvědčit. Proto hledáme člověka, kterému je naše práce v Nadaci Via blízká a má chuť to s námi posouvat dále.
Co bude náplní vaší práce:
- komunikace, spolupráce a péče o naše dárce, podporovatele a partnery se zaměřením na major a middle donors (individuální, firemní i nadační dárce)
- hledání nových příležitostí, navazování vztahů, získávání dárců a partnerů
- příprava prezentací a podkladů včetně žádostí o dary nebo darovacích smluv
- tvorba atraktivních reportů i závěrečných zpráv v ČJ i AJ
- organizace a zajištění menších eventů pro dárce, jako např. dobročinná večeře nebo site visit za podpořeným projektem
- spolupráce na rozesílkách, hromadná komunikace s dárci (e-mail marketing)
- systematická správa kontaktů, zaznamenávání aktivit v rámci CRM, zpracování darovacích smluv a související agendy
- úzká spolupráce a komunikace v našem 4členném fundraisingovém týmu
- spolupráce napříč všemi odděleními nadace včetně vedení
Co od Vás očekáváme:
- zkušenost s fundraisingem, příp. obdobnou činnost typu “obchod” – od prospectingu a kultivaci dárců, přes akvizici až po stewardship). Skoro vše se lze naučit, je ovšem dobré vědět, do čeho jdete
- orientaci na vztahy a lidi, stejně jako na výkon a fundraisingové výsledky
- zkušenost s projektovým řízením a schopnost věci iniciovat i dotáhnout
- výhodou je orientace v oblasti komunitního rozvoje, dárcovství, filantropie, stejně jako nevládního sektoru
Hledáme člověka, který:
- míří vysoko a rád píše i telefonuje
- co neví, to se naučí nebo to vygoogluje
- jeden neúspěch jej neodradí – nehledá důvody, hledá způsoby
- je proaktivní, pečlivý, důsledný, prioritizuje
- nevadí mu vystupovat na veřejnosti, rád mluví s lidmi a vždy hledá společnou cestu
- má chuť věci posouvat, dotahovat, má nadhled i rozhled – ví, že pravidlo “better done than perfect”
- má schopnost vyššího pracovního nasazení v důležitých obdobích
- je samostatný a unese odpovědnost, současně rád pracuje v týmu
- nebojí se technologií a umí pracovat s nástroji jako je Excel, Canva, Slack, O365, MailChimp, CRM systém (SalesForce) nebo ChatGPT
- je zralou a vyrovnanou osobností s elánem a je s ním radost spolupracovat
Co nabízíme:
- smysluplnou, zajímavou a různorodou práci v zavedené rostoucí nadaci se skvělým kolektivem
- prostor pro uplatnění vlastních nápadů
- hezkou kancelář v Dejvicích s dobrým čajem i kávou a vybavením pro práci
- 6 týdnů dovolené, 3 sick days, flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice
- možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
- spolupráci na zaměstnanecký poměr stejně jako IČ s nástupní mzdou v případě plného úvazku 35-40 tisíc Kč dle zkušeností
Očekávaný nástup: červen – září 2024
Tak nějak si Vás představujeme, ale nejvíc nás zajímáte právě Vy! Možná něco z toho, jak si to malujeme, nebude sedět na 100 %… Nevadí! Pojďme to probrat. Pro fundraising u nás v nadaci považujeme za klíčové hodnoty: chuť do práce, otevřenost a “drive”. Není to raketová věda:).
Chcete se k nám přidat? Zašlete nám v březnu – dubnu 2024 své CV, motivační dopis a kontakt na osobu či osoby, které mohou poskytnout vaše pracovní reference. Posílejte prosím na e-mail: lukas.hejna@nadacevia.cz
Pokud si budeme sedět, nejpozději do týdne Vám za fundraising napíšeme a zavoláme. Vše probereme a domluvíme se, kdy se potkáme osobně k výběrovému řízení.