Jak využít naplno běžící kampaň a pracovat s každým novým dárcem už během kampaně. Emaily, sekvence emailů, konverze příznivců. Microsites, landing pages, user flow a formuláře. Seminář pro ty, kteří chtějí celkový pohled na FR kampaň, její časovou posloupnost a integritu v rámci organizaci.
Okruhy:
Emaily, sekvence emailů a konverze příznivců (jak psát emaily aby za něco stály, lidi klikali a organizace měla radost)
Integrované kampaně neboli práce lidí v organizaci na sebe navazuje (jak dělat jen jednu věc v jeden čas napříč organizací)
Microsites, landing pages, user flow a formuláře (jak dělat weby, které mi k něčemu jsou a hlavně někam vedou)
KDY: 28. května 2021
9.30 – 12.30 ONLINE
ŠKOLITEL: Jiří Krupa
Jiří Krupa
Jiří má rád, když celá organizace táhne za jeden provaz. Největší radost mu uděláte, když se jej budete ptát na emaily, integrované kampaně, telefundrasing, weby anebo pravidelné dárcovství. Často říká, že on sám nikdy nic moc nevymyslel. Že má prostě jenom tendenci ty všudypřítomné rady od expertů opravdu přeměňovat v eventy, procesy, aktivity, kampaně a akční kroky.
Pracoval v Greenpeace a Amnesty International. Nyní konzultuje v OBRAZu, v Milionu Chvilek pro demokracii. Je zapojen i do dalších projektů.