2. nový termín na 19.2.2021 odpoledne. První termín dopoledne od 9.30 do 12.30 je zcela obsazen!
Kdy dává smysl začít s e-mail marketingem? Proč je nezbytným pro „hromadnou komunikaci“ a „oslovování velké skupiny adresátů“? A jak si to v MailChimp lze jednoduše naklikat?
KDY: 19.2.2021
13.30 – 16.30 hodin ONLINE
ŠKOLITEL: Lukáš Hejna
CENA: 650 Kč (+DPH)
V rámci workshopu se společně podíváme na teorii i praxi. Začneme vysvětlením základních principů e-mail marketingu a kdy dává smysl jej využít.
Společně proklikáme MailChimp a jeho základní nastavení.
Podíváme se na to, jak si nastavit list příjemců, jak jej do MailChimp importovat a jak lze provádět takzvanou segmentaci.
Nebude chybět vytvoření a odeslání prvního e-mailu s oslovením – personifikací, bez kterého by žádná komunikace nebyla úspěšná.
A aby nám to šlo lépe od ruky, každý účastník by měl mít předem vytvořen účet v MailChimp, který je v základní verzi zcela zdarma, tzn. stačí si je během pár minut zřídit na: https://login.mailchimp.com/signup/ –> ať můžeme klikat rovnou společně:-)!
LUKÁŠ HEJNA
Lukáš Hejna vede fundraising v Nadaci Via, která v České republice rozvíjí témata umění žít spolu (komunitní rozvoj) a umění darovat (filantropie a dárcovství). V Nadaci má na starosti spolupráci a péči o major donors i spolupráci s firemními dárci a partnery. Dlouhodobě se věnuje také tématu online dárcovství, 7 let stál za největší online fundraisingovou platformou Darujme.cz a i dnes se aktivně podílí na kampaních neziskovek jako je Psí život.
Pro další dotazy nám pište na team@fundraising.cz. Těšíme se na vás!