Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. | Více informací | Rozumím

Přihláška

Chcete letos zvýšit příjmy od dárců alespoň o 250 000 Kč?
A chcete přitom být co nejefektivnější?

Pojďte s námi otestovat vaši fundraisingovou kampaň a pořádně ji nakopnout! Přihlaste se do akceleračního programu FRIN!

Přibývá neziskovek, které se rozhodly vykročit z uzavřenosti klíčových slov projektů a zahleděnosti do sebe, ucházet se o zájem a podporu lidí okolo sebe a dosahovat ve veřejném prostoru změn bez ohledu na to, zda na ně je vypsána grantová výzva.

To není samozřejmé a my si toho vážíme. Smyslem tohoto programu je takové organizace podpořit, umožnit jim rozvíjet existující a testovat nové fundraisingové kampaně. FRIN je fundraisingový inkubátor, střižený po vzoru start-up akcelerátorů, který kombinuje hned několik typů podpory: testování, vzdělávání, mentoring a peer to peer sdílení a doplňuje je o aktuální informace, kazuistiky, on-line poradenství, e-learning, sdílení, inspirace. Zkušenosti a výstupy programu a spousta dalších zajímavých informací jsou dostupné všem zájemcům na webu FRIN.cz.

Stručně, jednoduše, prakticky, bez keců…

V roce 2018 je akcelerační program FRIN opět určen 7—10 našlápnutým týmům, které se rozhodly některou ze svých fundraisingových kampaní inovovat a výrazně ji kvalitativně posunout, případně rozjet kampaň novou a chtějí si ověřit a otestovat své předpoklady, nápady a hypotézy.

 

Týmům vybraným v otevřeném konkurzu nabízíme:

  • Akcelerační metody,
  • mentoring,
  • pravidelné tematické workshopy,
  • pomoc s prototypováním a testováním kampaní,
  • sdílení zkušeností ostatních účastníků,
  • doplňkové zdroje a informace z oboru.

Nejzajímavější kampaně mohou navíc na konci programu získat:

  • Hlavní cenu odborné poroty (mentoři programu a zástupci Nadace České spořitelny) ve výši Kč 30 000 nebo cenu veřejnosti ve výši Kč 10 000.
  • Možnost propagovat svou kampaň na LCD displejích v síti poboček České spořitelny.
  • Krátkodobou spolupráci s renomovanou reklamní agenturou Young&Rubicam.
  • Voucher na vzdělávání Českého centra fundraisingu ve výši Kč 5 000.

 

Předpokládané výstupy akceleračního programu:

  • Zúčastněné organizace (7—10) otestovaly vybranou fundraisingovou kampaň a jsou připravené ji spustit naostro.
  • Organizace umějí testovat své fundraisingové kampaně, lépe je řídí, plánují a vyhodnocují.
  • Zúčastněné organizace (7—10) zvýší příjmy z fundraisingu ze soukromých zdrojů v průměru o Kč 250 000 na organizaci/rok.
  • Webová stránka FRIN je vyhledávaným zdrojem informací a inspirace ve fundraisingu.

Principy programu

Jednoduchost

Preferujeme přímočarost, jasnost, zřetelnost.

Praktičnost

Vše je bez dlouhých řečí hned potřeba vyzkoušet v praxi, otestovat, umazat si ruce od šmíru.

Reflexe

Stavíme na průběžné reflexi, vyhodnocování a zpětné vazbě.

Flexibilita

Jsme otevření hledání, změnám, úpravám a házení nápadů do koše.

Měřitelné výstupy

Měříme výsledky, posuzujeme podle nich úspěšnost a plánujeme další kroky.

Synergie

Vyhledáváme a spolupracujeme s existujícími zdroji a hráči, nevymýšlíme, co už je vymyšleno, rozvíjíme synergie s existujícími programy a infrastrukturou ČCF a Sociálního bankovnictví České spořitelny.

Děkujeme