Chcete letos zvýšit příjmy od dárců alespoň o 250 000 Kč?
A chcete přitom být co nejefektivnější?
Pojďte s námi otestovat vaši fundraisingovou kampaň a pořádně ji nakopnout!
Přihlaste se do akceleračního programu FRIN!
Přihlaste se do akceleračního programu FRIN viz Harmonogram.
Přibývá neziskovek, které se rozhodly vykročit z uzavřenosti klíčových slov projektů a zahleděnosti do sebe, ucházet se o zájem a podporu lidí okolo sebe a dosahovat ve veřejném prostoru změn bez ohledu na to, zda na ně je vypsána grantová výzva.
To není samozřejmé a my si toho vážíme. Smyslem tohoto programu je takové organizace podpořit, umožnit jim rozvíjet existující a testovat nové fundraisingové kampaně.
FRIN je fundraisingový inkubátor, střižený po vzoru start-up akcelerátorů, který kombinuje hned několik typů podpory: testování, vzdělávání, mentoring a peer to peer sdílení a doplňuje je o aktuální informace, kazuistiky, on-line poradenství, e-learning, sdílení, inspirace. Zkušenosti a výstupy programu a spousta dalších zajímavých informací jsou dostupné všem zájemcům na webu FRIN.cz.
FRIN.cz je fundraisingová INovace, INsight, INiciace, INspirace, INformace
V roce 2022 je akcelerační program FRIN opět určen 7—10 našlápnutým týmům, které se rozhodly některou ze svých fundraisingových kampaní inovovat a výrazně ji kvalitativně posunout, případně rozjet kampaň novou a chtějí si ověřit a otestovat své předpoklady, nápady a hypotézy.
Týmům vybraným v otevřeném konkurzu nabízíme:
- Mentoring a konzultační podporu s prototypováním a testováním kampaní
- Čtyři tematicky zaměřené workshopy
- Sdílení zkušeností s ostatními účastníky a s mentory
- Kazuistiky, informace a doplňkové zdroje z oboru
- Sdílení a inspiraci na jednodenní konferenci Open Space FRIN
Nejzajímavější kampaně mohou navíc na konci programu získat:
- hlavní cenu odborné poroty (mentoři programu a zástupci Sociálního bankovnictví České spořitelny) ve výši 30 tisíc Kč
- konzultace (kampaně) se seniorním kreativním týmem České spořitelny
- voucher na vzdělávání Českého centra fundraisingu ve výši 5 tisíc Kč
Předpokládané výstupy akceleračního programu:
- Zúčastněné organizace (7—10) otestovaly vybranou fundraisingovou kampaň a jsou připravené ji spustit naostro.
- Organizace umějí testovat své fundraisingové kampaně, lépe je řídí, plánují a vyhodnocují.
- Zúčastněné organizace (7—10) zvýší příjmy z fundraisingu ze soukromých zdrojů v průměru o Kč 250 000 na organizaci/rok.