Online kampaň od A do Z. 4denní kurz, jehož výsledkem bude připravená podzimní kampaň.

—  Jana Ledvinová, Lukáš Hejna, Jan Kroupa

Kurz je je pro organizace, které se chystají na podzim 2022 rozjet novou on-line kampaň.  V průběhu velmi intenzivní a praktické dílny si připravíte vaší první nebo novou on-line kampaň pro dárce. Dozvíte se jak si všechno naplánovat, koho zapojit, jak nastavit cíle, co očekávat, na co si dát pozor, jak nastavit rozpočet atd… Každý účastník bude odjíždět s jasnou představou o tom, jak na to a s připravenou kampaní pro svou organizaci. Kurz je načasován tak, aby jste mohli připravené kampaně spustit na podzim a před Vánocemi, kdy dárci bývají nejštědřejší. A pokud budete potřebovat něco doladit mezi jednotlivými bloky školení, všichni lektoři vám budou k dispozici za zvýhodněnou cenu.
A proč je kurz tak „drahý“?  Tři zkušení lektoři se vám budou individuálně věnovat po celou dobu kurzu tak, abyste mohli pracovat na svých tématech a plánech. Každý z nich je jiný, všichni tři jsou vysoce ceněnými experty ve svém oboru. Jejich zpětná vazba vám pomůže kampaň nastavit tak, aby doopravdy fungovala. A náklady na kurz se vám určitě po realizaci kampaně vrátí i s dalšími zdroji na vaši činnost.

 

Co všechno vás na kurzu čeká?

  • On-line fundraising – základní fakta a pravidla. Co funguje a co ne – příklady dobré (i špatné) praxe.

  • Čeho chceme kampaní dosáhnout?  Definice cílové skupiny dárců a zpřesnění cílů kampaně. Metody analýzy dárců a prospektů podle typů zdrojů.

  • Komunikační nástroje pro on-line fundraising (web, microsites, landing pages, e- mail, telefon, blog, off-line komunikace, sociální sítě)
  • Jak jsme na tom? – Analýza připravenosti organizace na on-line kampaň.

    Revize dostupných komunikačních nástrojů v organizaci.

    Co budeme muset do spuštění kampaně změnit/udělat/zařídit?

  • Jakou kampaň budeme dělat? Varianty kampaní – brainstorming námětů.

    Stanovení výběrových kritérií.

  • Fundraisingový argument pro kampaň.

  • Koho a kolik lidí kampaní oslovíme? A jak?

    Příprava seznamů dárců a potenciálních dárců.

    Výpočet potenciálu kampaně – počet dárců a průměrné dary.

     

  • Jak na to, aby kampaň fungovala tak jak má a byla zajímavá?

    Časový průběh kampaně a plán komunikace.

    Nastavení klíčových milníků kampaně

  • Design kampaně – texty, videa, fotky, tlačítka …

  • Testování kampaně, rozpočet a realizační plán
  • Vyhodnocení úspěšnosti kampaně
  • Komunikace s dárci po kampani
  • Prezentace vytvořených online kampaní během kurzu a zpětná vazba

 

Počet účastníků je omezen maximálně na 25 osob z 15 organizací (doporučujeme, aby se kurzu účastnily vždy dvě osoby, alespoň jedna z nich přímo odpovědná za kampaň).

Účastníci budou mezi jednotlivými bloky výuky pracovat na přípravě kampaně.

V rámci kurzu mají možnost vše konzultovat s lektory za zvýhodněnou cenu 600,- kč za hodinu. Počet konzultací bude domluven podle potřeb organizace až do výše 5 hod na jednu organizaci.

 

Cena zahrnuje veškeré výdaje včetně drobného občerstvení a nápojů. Cena nezahrnuje konzultace mezi bloky výuky, ubytování a stravu.

Registrace
Školitelé
Jana Ledvinová, Lukáš Hejna, Jan Kroupa
Termín
30. 5. 2022, 9.00-17.00
22. 6. 2022, 9.00-17.00
23. 6. 2022, 9.00-17.00
20. 9. 2022, 9.00-17.00
Cena
9500 Kč s DPH
Místo konání
České centrum fundraisingu, Dukelských hrdinů 500\25A, Praha 7

Názory účastníků

Děkuji za tento kurz, díky němuž jsem spustila reálnou kampaň.
Jste opravdu všichni výborní a moc se mi líbí, jak se doplňujete, jak se navzájem respektujete v odlišných přístupech a jak stále, i v průběhu kurzu, hledáte nové možnosti a přístupy. Jen tak dál!
Moc se mi líbí, že jste 3 a máte často trochu odlišné pohledy. Jste skvělá trojka!
Naprosto super, díky :-)
Za mě vše perfektní - jen tak dál. Osobní kontakt byl nejlepší. Ráda přijdu i na jiný FDR seminář.
Vzhledem k tomu, že jsem neměla s online kampaní žádné zkušenosti tak byl pro mě kurz "Značka ideál"! nechybělo nic, děkuji za zpětné vazby na práci, která probíhala během kurzu.