Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. | Více informací | Rozumím

Telefundraising: součást péče o dárce. Webinář 25.6., 9.30-12.30

Telefundraising je stále jeden z nejefektivnějších fundraisingových nástrojů a možností, jak pečovat o dárce. Čím dál tím více organizací přemýšlí nad touto formou fundraisingu, a zavádí ho. Telefundraising krásně doplňuje jiné nástroje komunikace a péče s dárci, jako například email nebo sociální sítě. Pokud chcete rozvíjet vtah s Vašimi příznivci nebo dárci a pečovat o ně, efektivně konvertovat nejen pravidelné dárce, nebo třeba získat komplexnější zpětnou vazbu, je telefundraising přesně to, co Vám to umožní. 

KDY: 25.6.2021

9.30 – 12.30 ONLINE

ŠKOLITEL: Sámir Shanaah

CENA: 650 Kč + DPH

REGISTRACE

 

Přemýšlíte o tom, že byste realizovali telefundraising i ve Vaši organizaci, ale nemáte ještě veškeré informace potřebné k tomu, abyste se rozhodli? Není nic jednoduššího, než se účastnit tohoto bloku, který Vám tyto informace a přehled poskytne. Každý máme předsudky, proč bychom volat neměli, nebo proč bychom se neměli dané osoby zeptat na dar. Pojďme se o těchto předsudcích pobavit, a uvidíte, že jsou zbytečné. Budu s Vámi sdílet veškeré mé zkušenosti a poznatky s vybudováním telefundraisingu a s péčí o dárce jako takovou. 

 

Dozvíte se: 

  • Proč telefundraising dělat 
  • Co k tomu potřebujete 
  • Jak volat a jaký kampaně 
  • Jak může vypadat koncept nebo šablona jako pomocník při volání 
  • Jak reagovat na ANO, NE, MOŽNÁ odpověď od dárce 
  • Proč se zaměřit i na lead genertion (sběr kontaktů) 
  • Jaký jsou výsledky telefundraisingu u nás v Arnice 

 

Zkusíte si: 

  • Vytvořit vlastní jednoduchý koncept volání na základě mnou poskytnuté struktury hovoru 
  • Pokud vyjde čas, a bude to možné v online prostředí, můžeme si zkusit i jeden nebo více zkušebních hovorů 

 

Samir Shanaah

Samir Shanaah aktuálně působí jako koordinátor týmu fundraiserů v ekologické organizaci Arnika a pro politickou stranu Piráti. Před tím působil v Amnesty International, kde si vyzkoušel vše, co se týká telefundraisingu. Telefundraising poznal opravdu od jeho základů. Během posledního roku si ale také osvojil koordinaci a management projektů, jak vybudovat fundraising, co k němu patří za základní kameny po technické a koordinační stránce. Dokáže provést nové fundraisery plánem a strukturováním fundraisingové cestičky od uvítacích emailů, po telefundraising, newslettery, segmentaci dárců.