Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. | Více informací | Rozumím

Staň se facilitátorem! Modul I. 7.-8.6.2021

Tento dvou modulový kurz zakončený odbornou certifikací vám nabídne klíčové principy a dovednosti při efektivním vedení porad, workshopů a dalších typech setkání. Budeme přemýšlet nad tím, jak využít porady nejen k předávání informací a hledání řešení, ale i k probuzení aktivity a motivace, k podpoření přímé a partnerské komunikaci v organizaci. Budete mít možnost vyzkoušet si roli facilitátora, poznat dovednosti a techniky při řešení problémů a tyto zkušenosti sdílet s dalšími účastníky kurzu. Získáte nabídku technik, které mohou pomoci jako motivátor při řešitelském workshopu či jednání. Výstup z kurzu  budou užitečné a inspirující nápady a informace, jasně upotřebitelné v praxi. 

Cíl a přínosy pro účastníka

  • Odnese si základní principy efektivní facilitace workshopu, porady či jednání k cíli (výsledku), na kterém se podílí všichni účastníci jednání 
  • Zorientuje se v odlišnostech v přístupu k workshopu, poradám a dalším typům jednání
  • Získá přehled o kontextu wokshopu či porady a o přípravě scénáře jednání
  • Ujasní si kroky vedení procesu a role facilitátora
  • V tréninku si osvojí kroky vlastního průběhu workshopu
  • Pomocí kamery a dalších supervizí dostane zpětnou vazbu ke své roli v preventivních i krizových zásazích v roli facilitátora 
  • Získá nabídku technik, které mohou pomoci jako motivátor či procesní cesta při řešitelském workshopu či jednání
  • Vypracuje si individuální plán kroků pro zefektivnění při vedení skupinových jednání

 

Cíle   I.modul 

  • Proč je komunikace na poradě někdy neefektivní a jak to změnit?
  • Na co vše nezapomenout při přípravě porady.
  • Základní principy efektivní facilitace, role facilitátora- aneb jak se neztratit a udržet nit.
  • Co dělat v krizových situacích a jak jim předcházet?

 

Cíle   II.modul 

  • Co podporuje synergii v týmu – komunikace a skupinový mozek?
  • Nabídka technik a jejich vyzkoušení.
  • Sdílení zkušeností, využití v praxi.

Metody :

Forma interaktivního tréninku a facilitované diskuse. Po celou dobu je kurz veden facilitačním přístupem, a tím pomáhá účastníkům „v přímém přenosu“ si představované téma uchopit a přenášet do praxe.

 

Datum konání: 

  1. Modul: 7. – 8. června 2021
  2. Modul: 4. – 5. října 2021

 

Čas: 9.30 – 16.30

 

Místo konání: Vzdělávací centrum Českého centra fundraisingu a TUDYTAM, Dukelských Hrdinů 500/25A, 170 00 Praha 7 

 

Kapacita kurzu: max. 12 osob (snížený počet zaručuje interaktivní individuální práci)

 

Cena: 3100  Kč  bez DPH (cena za jeden 2denní modul) 

Na každý modul je zapotřebí se přihlásit.  V případě již základních dovedností je možné přihlásit se pouze na modul II.

Cena zahrnuje 2denní vzdělávání v rámci jednoho modulu, přípravu, lektorné, metodické materiály, proces certifikace, prostory, pomůcky a drobné občerstvení. 

Lektor:

PaeDr. Jitka Jilemnická

Absolventka FFUK a FTVS UK. Od roku 1995 působí jako mediátorka, facilitátorka, lektorka a kouč v oblasti vzdělávání vrcholového a středního managementu -osobní i vnitro-firemní komunikace, vyjednávání a řešení konfliktů, mediace, facilitace, koučování,týmová spolupráce, stres management. Jedna ze zakladatelů AMČR. Absolvovala zahraniční výcviky a stáže zaměřené na oblast manažerských dovedností, teambuilding a mediace, intenzivní výcvik firmy NEXCOM (USA) v týmové spolupráci. Členka mezinárodních školících týmů v oblasti Conflict Management vUSA, Ukrajina Vietnam, Gruzie. 

 

PŘIHLÁŠENÍ (registrace na každý modul zvlášť)

Vaše přihlášení na kurz se stává závazným v momentě potvrzení přijetí přihlášky!

 

 

Kontakty

klub@fundraising.cz, Marie Říhová, tel. 737 432 448