Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. | Více informací | Rozumím

Blízká setkání třetího druhu, aneb jak lépe komunikovat s dárci a získat jejich důvěru – 3.11.2021

Z neobyčejných setkání vznikají unikátní nápady. Tak vznikl i tento seminář. Profesionální marketing a fundraising k sobě mají blízko. Oba obory nastavují efektivní komunikaci s dárcem nebo zákazníkem, ale používají k tomu jiný jazyk i nástroje. Pojďte s námi objevovat taje marketingové komunikace a transformovat potřebné znalosti a zkušenosti do světa fundraisingu.

Na semináři získáte profesionální nástroje k tomu jak dobře vytipovat, prozkoumat, oslovit a získat potenciální dárce a jak s nimi dále rozvíjet vztah a vzájemnou důvěru.  

Pomůže vám k tomu Customers journey a blíže objevíte taje marketingového frameworku nebo strategie B2B a B2C a jejich využití ve fundraisingu. Pomocí MTK Strategy Canavas pak uplatníte získané znalosti pro nastavení komunikační strategie šité na míru pro naší organizaci. Personalizací obsahu pak přesně nastavíte jak s kým komunikovat, aby vám dobře rozuměl a věřil a nastavíte své archetypy. Na závěr získáte praktický nástroj pro plánování efektivní komunikace s dárci ve vaší organizaci.

Jestli některým výrazům nerozumíte, nebojte se! Všechno vám vysvětlíme a také získáte malý slovníček pojmů z marketingu přeložených do řeči fundraisingu. Může se vám hodit i při komunikaci s firemními dárci, kteří našemu NGO slangu často nerozumí (tak jako my nerozumíme jim).

KDY: 3. listopadu 2021 

9.30 – 16.30 – prezenčně ve Vzdělávacím centru Českého centra fundraisingu, Dukelských hrdinů 500, Praha 7

(v případě omezení vládními opatřeními přesun do on-line prostředí) 

ŠKOLITELÉ: 

Michal Veselý – Chief Marketing Officer JIC (www.jic.cz
Jana Ledvinová – ředitelka Českého centra fundraisingu 

CENA: 2.100 Kč + DPH 

 

REGISTRACE