Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. | Více informací | Rozumím

Co je Klub fundraiserů a termíny 2021

České centrum fundraisingu již od ledna 2009 sdružuje profesionální i začínající  fundraisery v klubu fundraiserů.

Klub fundraiserů, kromě sdílení informací mezi jeho členy, nabízí i potřebné (nejen) základní know-how, které je pro začátečníky i pokročilé v oboru často těžké získávat. Každé setkání pod vedením koordinátora obsahuje  vzdělávací blok na  fundraisingová témata s hostem. Během setkání nebo i po něm následuje diskuse či praktická práce na úkolech. 

Setkávání probíhá od poloviny roku 2020 pouze formou online, a v roce 2021 jsme nastavili formu pravidelného setkávání, a to každé první úterý v měsíci od 17.00 do 18.30 hodin. Kluby fundraiserů budou ve většině a po svolení školitele nahrávány, a tak dostanete nahrávku i zpětně.

Termíny v roce 2021

5.1. Novoroční plánování s Janou Ledvinovou

Aneb jak přeměnit nové dárce z konce loňského roku do pravidelných dárců. Tento klub je otevřen všem zájemcům o fundraising, nejen členům klubu. 

 

2.2. Petra Joklová, CRM pro neziskovky. 

Petra Joklová nás uvede do světa nejběžnějších digitálních nástrojů, které lidé v neziskových organizacích používají. Budeme se bavit o tom proč využívat online nástroje, k čemu slouží CRM systémy a proč zařadit položku technologie do rozpočtu organizace. Součástí bude i diskuze a prostor pro dotazy.

Jestli tedy řešíte momentálně téma správy databází a spravování e-mailových kampaní, tak tento klub je právě pro vás, abyste měli vstupní informace o nabídce, se kterou se můžete setkat.

Celá pozvánka na klub

 

2.3. Monika Skopalová, Nadace via.

Sociální sítě a jak na ně /pro zájemce o hlubší školení bude určen online seminář 26.3.2021

Proč se při budování organizace dnes bez sociálních sítí neobejdeme? Jak je nejlépe využít a jaké síti se primárně věnovat, pokud jsou naše kapacity omezené? O tom, že na slušný dosah není nutně potřeba mít velké PR oddělení, se s vámi podělí Monika Skopalová z Nadace Via. Dozvíte se, jaká je základní charakteristika jednotlivých hlavních sociálních sítí, jaké nástroje se hodí znát, a bude také prostor sdílet společně výzvy, které vašim organizacím prostředí sociálních sítí přináší. Na téma v březnu naváže praktičtěji zaměřený seminář.

Celá pozvánka a registrace na tento klub

 

6.4. Judita Nechvátalová, Green Cat

Firemní fundraising / jak na něj a co všechno se v době covidové změnilo.

Máme vůbec šanci?
Tuto otázku si asi nyní kladete všichni, kdo usilujete získávat podporu od firem.
Během našeho setkání si na tuto klíčovou otázku i odpovíme.
Odškrtáme si pomyslný check list toho, co do teď platilo a fungovalo.
Co rozmetala pandemie na prvočinitele a co naopak přetrvává.
Společně posdílíme zkušenosti z uplynulého roku. Co se vám podařilo a na čem jste si vylámali zuby.
Věřím, že vám to všem pomůže nasměřovat fundraisingové úsilí úspěšným směrem.

Judita vede projekt společensky prospěšného podnikání GreenCat, což je ekologická reklamní agentura. V letech 2009-14 vytvářela fundraising a PR Sdružení TEREZA. Před tím působila ve velké reklamní agentuře a měla na starosti velké klienty z ČR i korporátní značky. Její vášní je ekologie, příroda a záchrana tvorů, věcí i ideálů.

 

4.5. Jiří Krupa

Integrované kampaně neboli práce lidí v organizaci na sebe navazuje (a technické zázemí je kompatibilní). 

Na příkladu kampaně Obránců zvířat OBRAZ se podíváme na kampaň za zákaz klecového chovu. Zaměříme se na jednotlivé kroky a fáze, které byly v rámci kampaně a kdy udělány tak, aby na sebe co nejlépe navazovaly. Jiří nám také na základě kampaně za zákaz klecových chovů slepic ukáže, jak spojit celou organizaci dohromady. Jak mohou všichni jít za jedním cílem a jak dosáhnout většího dopadu činnosti organizace. Zároveň se dozvíte, jak to udělat, aby vaše organizace byla na konci kampaně silnější než na začátku.

Jiří má rád, když celá organizace táhne za jeden provaz. Největší radost mu uděláte, když se jej budete ptát na emaily, integrované kampaně, telefundrasing, weby anebo pravidelné dárcovství. Často říká, že on sám nikdy nic moc nevymyslel. Že má prostě jenom tendenci ty všudypřítomné rady od expertů opravdu přeměňovat v eventy, procesy, aktivity, kampaně a akční kroky. Pracoval v Greenpeace a Amnesty International. Nyní konzultuje v OBRAZu a v Milionu Chvilek pro demokracii. Je zapojen i do dalších projektů. V čem vám Jiří může nejvíce pomoct? Rád s vámi probere jak psát emaily, aby za něco stály, lidi klikali a organizace měla radost. Určitě vám i rád poradí jak a proč dělat jen jednu věc v jeden čas napříč organizací. Nejdéle se s vámi ale bude bavit o tom, jak dělat weby, které k něčemu jsou a hlavně k něčemu vedou.

 

1.6. Samir Shanaah

Samir Shanaah se s námi podělí o své zkušenosti zejména z oblasti telefundraisingu z ekologické organizace Arnika, Pirátů, i Amnesty International. Podíváme se, jaké místo má nebo může mít telefundraising mezi ostatními fundraisingovými nástroji. Budeme se bavit i o CRM pro neziskovky, systému CRM Bitcarvers, který nám představí Samir společně s Petrem Urbančíkem. Je to systém méně známý, ale svou kvalitou a cenovou dostupností může být zajímavým pro mnohé neziskové organizace.

 

7.9. Jan Gregor, Koalice pro snadné dárcovství

Online nástroje a technologie ve fundraisingu

 

5.10.

2.11. 

7.12

 

Klub fundraiserů je jedinečná příležitost pro pravidelné vzdělávání, ale i sdílení zkušeností a posunování se v oblasti fundraisingu a podpory občanské společnosti. Jsme také rádi, že se zapojují i zkušení fundraiseři, kteří sdílí své dovednosti s kolegy, kteří teprve začínají. To vše napomáhá budování občanské společnosti a my jsme za to velice rádi!

 

Členství v Klubu fundraiserů

Členství v Klubu fundraiserů stojí pro jednoho člověka na celý rok 1.600 Kč + DPH (za 10 setkání)

Pokud byste měli zájem se zapojit v půlce roku, tak  jste vítáni za poloviční poplatek 800 Kč + DPH.

Pokud se chce přidat z vaší organizace ještě další osoba, tak by byla cena + 400 Kč + DPH (za 10 setkání).

Pokud jste velká organizace a chcete, aby se účastnil klubu nejen váš fundraiser, ale i třeba pracovník PR, nebo čas od času váš management, tak nabízíme členství pro libovolný počet lidí v organizaci za 3000 Kč + DPH (za 10 setkání).

V takovém případě nám prosím napište a nechte na nás zadat všechna jména členů vaší organizace, kterým budou chodit zprávy o klubu a jeho akcích, včetně video nahrávek z klubů.