Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. | Více informací | Rozumím

Pozvánky na jednotlivá setkání fundraiserů

Klub fundraiserů 1.6. se Samirem Shanaah

Klub fundraiserů 1.6. se Samirem Shanaah

Samir Shanaah se s námi podělí o své zkušenosti zejména z oblasti telefundraisingu z ekologické organizace Arnika, Pirátů, i Amnesty International. Podíváme se, jaké místo má nebo může mít telefundraising mezi ostatními fundraisingovými nástroji.

Telefundraising je stále jeden z nejefektivnějších fundraisingových nástrojů a možností, jak pečovat o dárce. Čím dál tím více organizací přemýšlí nad touto formou fundraisingu, a zavádí ho. Telefundraising krásně doplňuje jiné nástroje komunikace a péče s dárci, jako například email nebo sociální sítě. Pokud chcete rozvíjet vtah s Vašimi příznivci nebo dárci a pečovat o ně, efektivně konvertovat nejen pravidelné dárce, nebo třeba získat komplexnější zpětnou vazbu, je telefundraising přesně to, co Vám to umožní. 

Budeme se bavit i o CRM pro neziskovky, systému CRM Bitcarvers, který nám představí Samir společně s Petrem Urbančíkem. Je to systém méně známý, ale svou kvalitou a cenovou dostupností může být zajímavým pro mnohé neziskové organizace.

REGISTRACE NA KLUB

 

SAMIR SHANAAH

Samir Shanaah aktuálně působí jako koordinátor týmu fundraiserů v ekologické organizaci Arnika a pro politickou stranu Piráti. Před tím působil v Amnesty International, kde si vyzkoušel vše, co se týká telefundraisingu. Telefundraising poznal opravdu od jeho základů. Během posledního roku si ale také osvojil koordinaci a management projektů, jak vybudovat fundraising, co k němu patří za základní kameny po technické a koordinační stránce. Dokáže provést nové fundraisery plánem a strukturováním fundraisingové cestičky od uvítacích emailů, po telefundraising, newslettery, segmentaci dárců. 

Klub fundraiserů 4.5. Integrované kampaně s Jiřím Krupou

Klub fundraiserů 4.5. Integrované kampaně s Jiřím Krupou

neboli práce lidí v organizaci na sebe navazuje

KDY: 4. května 2021, 17 – 18.30

ONLINE

REGISTRACE

PRO ČLENY KLUBU FUNDRAISERŮ

Na příkladu kampaně Obránců zvířat OBRAZ se podíváme na kampaň za zákaz klecového chovu. Zaměříme se na jednotlivé kroky a fáze, které byly v rámci kampaně a kdy udělány tak, aby na sebe co nejlépe navazovaly. Jiří nám také na základě kampaně za zákaz klecových chovů slepic ukáže, jak spojit celou organizaci dohromady. Jak mohou všichni jít za jedním cílem a jak dosáhnout většího dopadu činnosti organizace. Zároveň se dozvíte, jak to udělat, aby vaše organizace byla na konci kampaně silnější než na začátku.

Kampaní to nekončí, ale začíná

Možná vám budou informace z klubu FR stačit a vše vám bude jasné. A možná budete chtít nasát ještě něco dalšího na Jiřího 3hodinovém semináři 28.května.  Tam si nejen vše řekneme, ale také se podíváme na naši fundraisingovou kampaň, kterou jsme realizovali v minulosti, nebo máme připravenou a vše převedeme do praxe.

KDY: 28. května 2021

9.30 – 12.30 ONLINE

REGISTRACE

 

Jiří Krupa

Jiří má rád, když celá organizace táhne za jeden provaz. Největší radost mu uděláte, když se jej budete ptát na emaily, integrované kampaně, telefundrasing, weby anebo pravidelné dárcovství. Často říká, že on sám nikdy nic moc nevymyslel. Že má prostě jenom tendenci ty všudypřítomné rady od expertů opravdu přeměňovat v eventy, procesy, aktivity, kampaně a akční kroky. Pracoval v Greenpeace a Amnesty International. Nyní konzultuje v OBRAZu a v Milionu Chvilek pro demokracii. Je zapojen i do dalších projektů. V čem vám Jiří může nejvíce pomoct? Rád s vámi probere jak psát emaily, aby za něco stály, lidi klikali a organizace měla radost. Určitě vám i rád poradí jak a proč dělat jen jednu věc v jeden čas napříč organizací. Nejdéle se s vámi ale bude bavit o tom, jak dělat weby, které k něčemu jsou a hlavně k něčemu vedou.