Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. | Více informací | Rozumím

Bootcamp FRIN 2020 – plně obsazen

BootCamp je bohužel plně obsazen. Ale můžete se ještě hlásit na On line kampaň od A do Z, chcete-li!

BootCamp je pro organizace, které vážně přemýšlejí o tom, že by se konečně pořádně opřeli do fundraisingu. Intenzivní, praktická dvoudenní “nalejvárna” jak postavit vaší první nebo novou kampaň pro dárce, jak si všechno naplánovat, koho zapojit, jak nastavit cíle, co očekávat, na co si dát pozor, jak nastavit rozpočet atd… Každý účastník bude odjíždět s jasnou představou o tom, jak na to a s vlastním plánem nové fundraisingové kampaně pro svou organizaci.

Co si z loňského Bootcampu odnesli účastníci?

  • Jasnou kuchařku “Jak postavit kampaň”, tipy a rady, kontakty.
  • Nové vědomosti, zkušenosti, tipy od jiných účastníků.
  • Otevřel mi nový rozměr přemýšlení.
  • Reálná představa o náplni fundraisingové práce.
  • Skvěle nastavené prostředí spolupráce s ostatními účastníky
  • Naladil jsem se na správnou fundraiserskou notu.
  • Bylo to opravdu báječné.

Lektoři: Ing. Jana Ledvinová, Mgr. Jan Kroupa
Počet účastníků je omezen maximálně na 20 osob. Doporučujeme se účastnit ve dvou, pak je příprava kampaně podstatně lepší.
Datum: 23.-24. září 2020

Místo konání: Pekárna – Vzdělávací centrum Českého centra fundraisingu a TUDYTAM, Dukelských Hrdinů 500/25A, 170 00 Praha 7.

23. září 2020, 10 – 20 hodin

– Cíle kampaně. Čeho chceme kampaní dosáhnout?

– Definice cílové skupiny dárců a zpřesnění cílů kampaně.

– Připravenost na kampaň – analýza připravenosti.

– Co budeme muset do kampaně změnit/udělat/zařídit?

– Koho chceme oslovit? Analýza dárců a prospektů podle typů zdrojů.

– Varianty kampaní a prezentace vybraných kampaní.

Následuje společná večeře

 

24. září 2020, 9 – 16 hodin

– Fundraisingový argument pro kampaň.

– Nástroje komunikace a adaptace FR argumentu.

– Marketing a testování

– Rozpočet kampaně a realizační plán.

– Vyhodnocení rizik

 

Cena: 1552 Kč (cena je uvedena včetně DPH) / 2 dny.
Cena zahrnuje tištěné pracovní listy, desky, drobné občerstvení o přestávkách a společnou večeři 23.9.

Přihláška: Přihlásit se můžete zde.
Příprava, lektorné a metodické materiály jsou podpořeny Nadací České spořitelny a Sociálním bankovnictvím České spořitelny, kteří jsou partnery projektu FRIN.

České centrum fundraisingu je plátcem DPH.

Přihlášku zašlete nejpozději do 30.8.2020. Každou přihlášku potvrzujeme, potvrzení o registraci posíláme e-mailem na adresu uvedenou v přihlášce. Vaše přihlášení na kurz se stává závazným v momentě potvrzení přijetí přihlášky! (v případě dotazů pište na team@fundraising.cz)

ODESLÁNÍM PŘIHLÁŠKY ÚČASTNÍK SOUHLASÍ S UVEDENÝMI PODMÍNKAMI.

Storno podmínky

Odhlásit se můžete písemně zasláním e-mailu na adresu team@fundraising.cz. Odhlášení z kurzu bez storno poplatku lze provést nejpozději do sedmi kalendářních dnů před konáním kurzu. V tom případě vám bude poplatek vrácen v plné výši.

Při zrušení účasti později než sedm kalendářních dnů před jeho konáním nebo pokud se kurzu nezúčastníte, bude vám účtován storno poplatek ve výši 100%. Pokud se z jakýchkoliv důvodů náhle nemůžete kurzu zúčastnit, máte ještě možnost poslat za sebe náhradníka/náhradnici.

V případě, že doložíte potvrzení o pracovní neschopnosti přihlášeného účastníka je tento účastník z kurzu omluven. V každém případě je nutné o neúčasti informovat koordinátora. České centrum fundraisingu si vyhrazuje právo na změnu lektora, data a místa konání nebo úplné zrušení kurzu z organizačních důvodů. Zároveň se zavazuje, že veškeré změny budou přihlášeným účastníkům včas oznámeny. V případě změny termínu konání kurzu účastník má možnost zúčastnit se kurzu v náhradním termínu nebo mu bude vrácena platba za kurz v plné výši.