Nabídka kurzů ČCF – PODZIM 2018

 

Základní principy facilitace (4 dny)

Lektorka: PaeDr. Jitka Jilemická, Konsens
Datum konání: I. modul 9. – 10.10. 2018, II. modul – 1. – 2.11. 2018
Čas: 9.30 – 16.30
Místo konání: Dělnická 9, Praha 7, mapa zde.
Kapacita kurzu: max. 15 osob
Cena: 5100 Kč/4600 Kč pro členy Klubu (cena je uvedena včetně DPH a zahrnuje oba dva moduly, tedy 4 dny)
Přihlášení: ZDE

Tento dvoumodulový kurz zakončený certifikací vám nabídne klíčové principy a dovednosti při efektivním vedení porad, workshopů a dalších typech setkání. Budeme přemýšlet nad tím, jak využít porady nejen k předávání informací a hledání řešení, ale i k probuzení aktivity a motivace, k podpoření přímé a partnerské komunikaci v organizaci

Budete mít možnost vyzkoušet si roli facilitátora, poznat dovednosti a techniky při řešení problémů a tyto zkušenosti sdílet s dalšími účastníky kurzu. Získáte nabídku technik, které mohou pomoci jako motivátor při řešitelském workshopu či jednání. Výstupem z kurzu budou užitečné a inspirující nápady a informace, jasně upotřebitelné v praxi (včetně elektronické banky technik).

Cíle I.modul

  • Proč je komunikace na poradě někdy neefektivní a jak to změnit
  • Na co vše nezapomenout při přípravě porady
  • Základní principy efektivní facilitace, role facilitátora- aneb jak se neztratit a udržet nit
  • Co dělat v krizových situacích a jak jim předcházet

Cíle II.modul

  • Co podporuje synergii v týmu – komunikace a skupinový mozek
  • Nabídka technik a jejich vyzkoušení
  • Sdílení zkušeností, využití v praxi

Metody:
Forma interaktivního tréninku a facilitované diskuse.Po celou dobu je kurz veden facilitačním přístupem, a tím pomáhá účastníkům „v přímém přenosu“ si představované téma uchopit a přenášet do praxe.

 

Online fundraising je stále fundraising!

Jaká je dnes u nás a ve světě tzv. „dobrá praxe“?! Čím se lze inspirovat a zavést do fundraisingu vaší organizace? A kdy?

 

Lektor: Lukáš Hejna
Datum konání: 31.10. 2018
Čas: 9.30 – 16.30
Místo konání: Dělnická 9, Praha 7, mapa zde.
Kapacita kurzu: max. 20 osob
Cena: 1450 Kč/1250 Kč pro členy Klubu (cena je uvedena včetně DPH)
Přihlášení: ZDE

Na internetu je v České republice téměř každý. Lidé zde běžně nakupují, platí a tak dává smysl rozvíjet online fundraising také v neziskovkách. Ale pozor, rozhodně to není jediná cesta fundraisingu, kterou by měl dělat každý.

Už jste s online dárcovstvím začali? Pak je kurz rozhodně pro vás! Podíváme se společně, co je aktuálně takzvaná dobrá praxe ať už podle čísel a statistik nebo příkladů kampaní z ČR i zahraničí. Proč a jak lze být v online fundraisingu úspěšný? Proč to nepůjde bez komunikace, viditelnosti vaší organizace a tématu a samozřejmě bez žádání? A jak to tedy (ne)dělat v praxi? Jak by měl vypadat váš web, jak koncipovat fundraisingovou microsite / landing page a jak do toho zapojit e-mail marketing? To vše na kurzu projdeme s konkrétními tipy a triky a budeme diskutovat praxi.

Kurz je určen všem, kteří již s online fundraisingem začali a jsou alespoň mírně pokročilí. Důvod je prostý, úplné základy na kurzu vynecháme a budeme se věnovat pokročilejší praxi.

 

Základy fundraisingu v BRNĚ!

Lektorka: Dagmar Šléglová
Datum konání: 1.11.2018
Čas: 10.00 – 15.00
Místo konání:  SOS dětské vesničky, z.s., Borůvková 11, Brno mapa zde.
Kapacita kurzu: max. 20 osob
Cena: 1450 Kč/1250 Kč pro členy Klubu (cena je uvedena včetně DPH)
Přihlášení: ZDE

Cílem kurzu je odpovědět na základní otázky tématu Fundraising. Co je to fundraising a co vám může přinést? Jak začlenit proces fundraisingu do vaší organizace? Jaké existují metody a které z nich jsou pro vaši organizaci vhodné? Jaká je úloha fundraisera a co potřebuje od své organizace?

Na téma se podíváme jak z teoretického úhlu pohledu, tak uvedeme i příklady metod a kampaní z praxe. Kurz je určen pro začínající fundraisery.

 

Facilitace pro pokročilé – aneb  Jak si poradit s obtížemi (2 dny)

Lektorka: PaeDr. Jitka Jilemická, Konsens
Datum konání: 10. – 11.1. 2019
Čas: 10.00 – 16.00
Místo konání: Dělnická 9, Praha 7, mapa zde.
Kapacita kurzu: max. 15 osob
Cena: 2550 Kč/2300 Kč pro členy Klubu (cena je uvedena včetně DPH)
Přihlášení: ZDE

Zveme všechny, kteří  facilitují workshopy, týmové porady a různá setkání a chtějí si prohloubit své facilitační dovednosti. Zaměříme se na to, jak vést workshop v obtížných situacích, co dělat v krizi a jak ji předejít.

Budeme pracovat s přípravou scénáře a trénovat vedení workshopu např. při konfliktu v týmu. Porozumíte dynamice skupiny a tomu, jak ji využít k synergickým řešením I u skupin s rozdílnými zájmy. Budeme sdílet a diskutovat vaše konkrétní situace, do kterých se při vaší práci dostáváte.

 Obsah:

  • Rozbor nejčastějších krizových situací a intervenční techniky k jejich zvládnutí
  • Postupy při dlouhodobější facilitaci skupin, které jsou v konfliktu
  • Pomocné techniky řešení konfliktů (vyjednávání, mediace, …)
  • Prevence zdrojů nedorozumění – techniky a postupy facilitace vztahů a atmosféry týmu
  • Jak se zbavit stresu a trémy, aneb ochrana facilitátora

Forma: Kombinace facilitovaného workshopu a tréninku
Pro koho je určen: Pro všechny, kteří jednají s lidmi a potřebují, aby setkání proběhlo kultivovaně. Doporučujeme pro ty, kteří již mají základní znalosti o principech facilitace.

 

PŘIHLÁŠENÍ

Přihlášku ke konkrétnímu kurzu vyplňte, prosím, ZDE a odešlete nejpozději 10 dní před konáním kurzu Tereze Petráčkové na email team@fundraising.cz.

Každou přihlášku potvrzujeme, potvrzení o registraci posíláme e-mailem na adresu uvedenou v přihlášce. Vaše přihlášení na kurz se stává závazným v momentě potvrzení přijetí přihlášky!

ODESLÁNÍM PŘIHLÁŠKY ÚČASTNÍK SOUHLASÍ S UVEDENÝMI PODMÍNKAMI

Storno podmínky

Odhlásit se můžete písemně zasláním e-mailu na adresu team@fundraising.cz . Odhlášení z kurzu bez storno poplatku lze provést nejpozději do sedmi kalendářních dnů před konáním kurzu. V tom případě vám bude poplatek vrácen v plné výši.

Při zrušení účasti později než sedm kalendářních dnů před jeho konáním nebo pokud se kurzu nezúčastníte, bude vám účtován storno poplatek ve výši 100%.  Pokud se z jakýchkoliv důvodů náhle nemůžete kurzu zúčastnit, máte ještě možnost poslat za sebe náhradníka/náhradnici.

V případě, že doložíte potvrzení o pracovní neschopnosti přihlášeného účastníka je tento účastník z kurzu omluven. V každém případě je nutné o neúčasti informovat koordinátora.

České centrum fundraisingu si vyhrazuje právo na změnu lektora, data a místa konání nebo úplné zrušení kurzu z organizačních důvodů. Zároveň se zavazuje, že veškeré změny  budou přihlášeným účastníkům včas oznámeny. V případě změny termínu konání kurzu účastník má možnost zúčastnit se kurzu v náhradním termínu nebo mu bude vrácena platba za kurz v plné výši.

Těšíme se na vás. Tým Českého centra fundraisingu.

Kontakty: team@fundraising.cz, Tereza Petráčková, tel. + 420 721 883 130